|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mattias.dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2006 Status: Offline Point: 63 |
![]() Sendt: 06-April-2006 kl. 22:08 |
Hej i forummet! Vil lige komme med en opfordring - hvorfor er det vi ikke kigger nærmere på LE-40M71B, som efter min mening er en mere attraktiv model, både udseendemæssigt og med Dual HDMI indgange? Jeg kan sagtens vente til Maj, starten af Juni eller længere - skal vi lade denne tråd køre og så få fat i M71B på et senere tidspunkt, når den har ramt markedet? (hvis den ikke allerede har - har faktisk ikke undersøgt det til bunds) http://www.minhembio.com/forum/index.php?act=Attach&type =post&id=19783 // mattias |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Det ene udelukker ikke det andet. LE 40 M 71 kommer ikke før dette fælleskøb er leveret, og 32" versionen af dén kommer vist først senere. Så der er ikke noget i vejen for at de der hellere vil vente på M71 rotter sig sammen til den tid... Vi syntes bare at R72 tilbuddet var så stærkt at det var for godt til at lade ligge. M71 vil jo under alle omstændigheder blive dyrere. 32" R72 til 11k burde være temmeligt interessant for rigtigt mange mennesker... |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
For fælleskøb af de nyeste Samsung LCD se: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11019& PN=1&TPN=1 /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Dét er der så lige lavet om på nu - LE 40 M 71 kommer med i det nuværende fælleskøb til 20.999,-, nærmere info og mulighed for bestilling følger i morgen. |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Nogle informationer om hvordan LE40M71 klarer fodbold og motorsport?
|
|
![]() |
|
![]() |
Der er formentligt ingen der har set denne model endnu? |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Hmm er squ ikke meget for at bestille et fjernsyn ingen kender til, slet ikke når det er alfa og omega for mig at, LE40M 71 kan vise især fodbold korrekt
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Sådan er betingelserne nogle gange ved fælleskøbene... Uanset hvad, så har du altid en sikkerhedsline i returretten - selv om jeg selvfølgelig helst ikke vil have ordrer "for sjov", så vil jeg sige at hvis du er rimeligt hooked på at det skal være dén, men bare lige skal have det verificeret når det kommer, så kan du jo melde dig til, og kigge på TV'et før du slæber det med hjem - så kan du jo nå at fortryde. At vise fodbold brugbart, er i høj grad også et spørgsmål om en ordentlig indstilling af TV'et. Som jeg netop har skrevet et indlæg om i fælleskøbs-tråden, så har jeg tænkt mig at gøre en del for at hjælpe fælleskøberne på dét punkt - jeg lader ikke nogen i stikken så snart pengene er i kassen... |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg det godt med returretten, men netop fordi jeg ikke gider spilde hverken min eller din tid, så er jeg meget i tvivl, især fordi valget står mellem 436XDE og så 40M 71
![]() |
|
![]() |
|
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
Det med at kunne se fodbold på en lcd skærm hvorfor er der et problem med det?.Det forstår jeg ikke, er der nogen der gider at forklare hvad det går ud på,kan man ikke se bolden eller? falder græs farven sammen? ikke forstå og hvad gør så dem der ser bold? går i parken kallek |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg holder stadig fast i min universelt gældende tommelfingerregel: Har du råd, så køb en Pioneer. Bedre tv findes ikke - MEN der kan være individuelle grunde til at vælge et LCD alligevel. |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Favoritten er også 436 og kæresten har endda givet grønt lys (især hvis du kan give et godt tilbud Otto
![]() ![]() ![]() Redigeret af mufcdk1974 - 20-April-2006 kl. 21:48 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |