recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tænker om Projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tænker om Projektor

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Flatcurve Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-December-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flatcurve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tænker om Projektor
    Sendt: 30-April-2012 kl. 20:19
Hejsa Alle sammen,

Går med tanker omkring at prøve et projektor eventyr..... Har aldrig før haft en, så har lige et par spørgsmål.

Skal bruge den til lidt PC, mest PS 3game og lidt film. Findes der bedre alternativer i denne klasse, eller er det en umærket start?

Der bliver 3 meter til lærredet, og bliver et sted mellem 1.80 og 2 meter.

Håber på lidt feed-back Wink

Mvh
Til top
hafn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2011
Sted: ÅRHUS
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 20:40
Vil det ikke være dejligere med en FULL HD projektor?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flatcurve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 20:42
Jo, helt sikker men er ikke rigtig faldet over nogle til 5000,-

Er spild? Er det bedre at købe et mindre tv, der er fuld HD?

Skal lige sige, jeg har et dedikeret rum til det.

Til top
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 20:59
Hvis du har det olay med dlp kam du få en benq w1060 til 5500 kr i elgiganten.

Jvis du har et dedikeret rum som du kan mørklægge skal du nok blive super glad for det også selvom du køber en 720p projektor.   

Husk også lige at kigge på projectorcentral.com om hvor stort et billede du kan få med de forskellige projektore med 3 meters afstand.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flatcurve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 21:06
Okay, er det et bedre køb?

Jeg kigger på den.

Tak for forslaget
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flatcurve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 21:20
Har lige linket her:  http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/projektor/W1060/benq-projektor-w1060?scid=9084

Virker som et super fedt tilbud, den skal helt sikker ses på. Er meget mere tændt på den.
Til top
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 08:59
Du kan se DLP projektore i action i HIFI klubben. Der er nogen som ser Regnbue effekter på dem, men det er aldrig noget som jeg har oplevet.

MVH
Jimmi
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flatcurve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 22:13
Hej,

Har kigget på en del projektor uden dog at skulle købe dem. Der har jeg aldrig oplevet denne effekt Big smile

mvh
Til top
KræsenKoala13 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Maj-2012
Sted: København
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KræsenKoala13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 15:09
Altså nu ligger jeg inde med en Benq mw811st projektor, Har desværre ikke nogle af stikkene fordi jeg lige er flyttet og vi har glemt en masse men du må da sige til hvis den interesserer, købt for 4 måneder siden for 8000-'. Med manglende stik er der nok et kraftigt nedslag men hvis du er interesseret må du sige til :)
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KræsenKoala13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 15:13
Den er absolut som ny og så den sidst i aktion for 6 dage siden til en filmaften hos en af mine venner, skal nok kigge efter kviteringen men har vitterligt ingen idé om hvor den er henne :)
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KræsenKoala13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 15:14
Kvitteringen* ^^
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 15:31
KræsenKoala, nu er det ikke for at lege politibetjent, men salg er ikke tilladt i forum.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu