|
Tænker om Projektor |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Flatcurve
Bruger Oprettet: 29-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-April-2012 kl. 20:19 |
Hejsa Alle sammen,
Går med tanker omkring at prøve et projektor eventyr..... Har aldrig før haft en, så har lige et par spørgsmål. Har kigget på denne: http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=8574182&ref=section Skal bruge den til lidt PC, mest PS 3game og lidt film. Findes der bedre alternativer i denne klasse, eller er det en umærket start? Der bliver 3 meter til lærredet, og bliver et sted mellem 1.80 og 2 meter. Håber på lidt feed-back Mvh
|
|
hafn
Bruger Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil det ikke være dejligere med en FULL HD projektor?
|
|
Flatcurve
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, helt sikker men er ikke rigtig faldet over nogle til 5000,-
Er spild? Er det bedre at købe et mindre tv, der er fuld HD? Skal lige sige, jeg har et dedikeret rum til det. |
|
jimmi1311
Bruger Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har det olay med dlp kam du få en benq w1060 til 5500 kr i elgiganten.
Jvis du har et dedikeret rum som du kan mørklægge skal du nok blive super glad for det også selvom du køber en 720p projektor. Husk også lige at kigge på projectorcentral.com om hvor stort et billede du kan få med de forskellige projektore med 3 meters afstand. |
|
Flatcurve
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, er det et bedre køb?
Jeg kigger på den. Tak for forslaget |
|
Flatcurve
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige linket her:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/projektor/W1060/benq-projektor-w1060?scid=9084
Virker som et super fedt tilbud, den skal helt sikker ses på. Er meget mere tændt på den.
|
|
jimmi1311
Bruger Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan se DLP projektore i action i HIFI klubben. Der er nogen som ser Regnbue effekter på dem, men det er aldrig noget som jeg har oplevet.
MVH Jimmi
|
|
Flatcurve
Funktioner
Tak(0)
|
Hej,
Har kigget på en del projektor uden dog at skulle købe dem. Der har jeg aldrig oplevet denne effekt mvh
|
|
KræsenKoala13
Ny bruger Oprettet: 04-Maj-2012 Sted: København Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
Altså nu ligger jeg inde med en Benq mw811st projektor, Har desværre ikke nogle af stikkene fordi jeg lige er flyttet og vi har glemt en masse men du må da sige til hvis den interesserer, købt for 4 måneder siden for 8000-'. Med manglende stik er der nok et kraftigt nedslag men hvis du er interesseret må du sige til :)
|
|
KræsenKoala13
Funktioner
Tak(0)
|
Den er absolut som ny og så den sidst i aktion for 6 dage siden til en filmaften hos en af mine venner, skal nok kigge efter kviteringen men har vitterligt ingen idé om hvor den er henne :)
|
|
KræsenKoala13
Funktioner
Tak(0)
|
Kvitteringen* ^^
|
|
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
KræsenKoala, nu er det ikke for at lege politibetjent, men salg er ikke tilladt i forum.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |