|
Medie afspiller til ALT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juni-2012 kl. 10:38 |
Hey allesammen.
Jeg er lidt på udkig efter en medie afspiller. Jeg plejer at bruge min PS3 med medieserver på pc og det fungere uden alt for meget bøvl. Men den sluger jo strøm som bare fanden. Jeg prøvede den lille WD TV Live WDBAAP0000NBK. Men den var ikke kraftig nok til at afspille min 1080p flydene hele vejen igennem. Jeg har så kigget på denne:WD TV Live WDBGXT0000NBK. Mine krav: Der behøver ikke være HDD i. Helst ikke faktisk. Skal selv hente info fra fx imdb til film. Skal være hurtig og se godt ud i interfacet. Skal fungere med min Logitech harmony 1100 Understøtte alle formater altså DTS mkv, avi, jpeg, DTSHD, Dolby HD osv osv. Skal være sort Behøver ikke koste en formue. Kan se at Boxee Box får meget ros men den vil ikke fungere med min Logitech men det også fint nok. Nogen erfaringer med den? Det vil blive sat sammen med gigabit lan og en Denon AVR1912. Mange tak. Mvh Daniel Redigeret af DanielPT - 26-Juni-2012 kl. 10:56 |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må sige at jeg er glad for min lille Dune TV.
Jeg er godt nok fuldstændig ligeglad med interface, men den virker fint med MyMovie.
Husk at det ikke er alle der kan afspille 23,97 hz film.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
Tak for dit svar SVP jeg vil kigge på den.
Nogen der har nogen erfaringer med DViCO TViX Xriod A1 ?
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
jeg forstår ikke din wd tv live ikke kan trække 1080p flydende.
Har haft min i mange år og den spiller sku bare.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg bruger en Dune HD-TV101, som dog ikke selv kan gå på IMDB, men den afspiller det meste. Motion JPEG kan den dog ikke klare, så jeg har måtte skifte mit kamera ud for at kunne afspille videoklip.
I stedet for MyMovies bruger jeg Yadis, som også giver et lækkert interface til filmsamlingen. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Nogen af de 1080p jeg har er af MEGET høj kvalitet så der hakkede den. Og interfacet var langsomt.
Hmm der er også denne Men der står følgene: Vær også opmærksom på ,at denne IKKE understøtter 1080p/24fps på nuværende tidspunkt
Det lyder som om denne boks allerede er lidt glemt og forældet.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
TViX - eller DVICO som firmaet hedder er lukket. Det kan godt være du stadig kan købe deres afspiller, men der kommer ikke flere FW opdateringer.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Mange tak kim. Så er Twix udelukket.
:)
|
|
![]() |
|
dynrambo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2010 Status: Offline Point: 115 |
Apropos Boxee box - den er ved at være en gammel svend, er der nogen der har hørt rygter om en opdatering?
|
|
![]() |
|
hw1270 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
Popcorn Hour C200 har tjenet mig i et par år g den spiller fantastisk. Der er kommet en C300 med mere power.
Min spiller BD rips til MKV på 10-20 GB og fulde BD rips på 30-40 GB med fuld 5.1 lyd og tekster i 1080 perfekt over net fra en Synology NAS. Det virker bare !!
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
+1 |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Kennethxyz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
En Mac mini (eller anden kraftig lille maskine) med XBMC og en NAS, den æder ALT og afspiller uden problemer MKV i 1080p (30GB) med HD Lydspor. + XBMC kan skinnes og så ser det lækkert ud
|
|
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5 Mac Mini |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |