|
VT50 "booter" af og til |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-September-2012 kl. 17:11 |
Jeg købte for et par måneder siden et 50VT50, og jeg er superglad for tv'et, men her på det sidste er det begyndt at opføre sig underligt: 2-3 i ugen "booter" skærmen, dvs. den slutter og tænder igen - AUTOMATISK - uden at nogen af os rører ved fjernbetjeningen.
Har nogle af jeres oplevet det samme? Jeg kan fint leve med det, men spekulerer på, at det er symptom på et "værre" problem? Mener I, jeg skal tage affære, dvs. kontakte sælger og evt. få tv'et indsendt til gennemsyn/reparation? Jeg er ikke meget for at undvære mit tv, og det er ikke lige sådan for mig at indlevere tv'et til forhandleren, da jeg ikke ejer en bil. Hvad ville I gøre...? Tak
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lyder som en fejl.
Tv i den størrelse, bliver afhentet ved garantireparationer.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
DAMN. Netop hvad jeg frygtede. Måske det ordner sig selv efter næste opdatering (krydser fingre-smiley)...
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Og du skal naturligvis låne et TV mens dit eget er til rep.
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
Prøv evt. en factory reset, selvom det er et skud i tågen.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
jeg oplevede noget lignende med en ældre panasonic skærm, og her mener jeg løsningen var at slå noget automatisk opdatering fra.. jeg troede først det kunne være spændingsrelateret (fald i spændingen på elnettet), men efter jeg slog fra at den selv skulle søge efter opdateringer (firmware) så stoppede den.
det er et wildcard.. men det kan jo være det hjælper
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Tak for buddene. Da jeg forsøgte at slå automatisk opdatering fra - fandt iøvrigt ikke ud af, hvorledes det skal gøres - blev jeg opmærksom på, at TV'ets software skulle opdateres, så det gør jeg nu og håber, at fejlen ophører.
|
|
![]() |
|
Efter at TV'et "slukkede og opstartede" fem gange på 36 timer, har jeg nu aftalt med forhandlerende, som har kontaktet Panasonic, at den henter mit VT50 og reparerer det. Man kan dog IKKE få et låneTV i den mellemliggende periode, så det bliver hårdt... (Og egentligt også en ret ringe service IMO)...
Nå, men det væsentligste er, at jeg får et TV, der "fungerer" 100 pct.
Redigeret af KeWa - 07-Oktober-2012 kl. 19:41 |
|
![]() |
|
Jose ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
KeWa mener ikke den holder i retten at de nægter dig et låne tv, du må ikke stilles ringere end det du er nu..
Ellers bare tur på facebook panasonic danmark og luft din utilfredshed så skal panasonic nok ryge op af stolen.
|
|
![]() |
|
Jeg har ordnet det, så jeg holder ferie i Spanien, mens tv'et reparares, så jeg overlever... Forhåbentligt er det en engangsforteelse.
|
|
![]() |
|
Så er tv'et tilbage fra Panasonic. De kunne ikke finde samme fejl, som jeg fx oplevede tre gang på et halvt døgn, så de foretog sig intet.
Håber at fejlen er "gået i sig selv" igen, om end det lyder noget underligt. |
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Mit gamle PX70 har også gjort det ind gang i mellem og hos mig virker det som om, det skyldes noget omkring hdmi tilslutningen.Jeg oplevede det første gang, da jeg havde en lille hdmi swich til at fordele signalet mellem min xbox og yousee boks.
Og oplevede det igen da jeg fik min Pioneer VSX-1025 receiver og nu bruger den til at styre/swiche hdmi tilslutningerne. Det er kun i korte perioder den gør det og ikke noget system i, hvornår det dukker op. Måske ku' jeg evt. prøve at skifte hdmi kablet eller undlade at lade receiveren kontrollere hdmi. Men indtil videre så så har jeg affundet mig med det. Billedet kommer jo hurtigt igen.
![]() |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |