|
S/B: 90" Lissau rammelærred |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 18:14 |
Så kom min fætter i den herlige situation at skulle være far og derfor skal hans bio rum inddrages til børneværelse. Derfor sælges / byttes nedenstående til 90+" motorlærred, så resten af bio kan rykkes ind i stuen. Fremstår som nyt og der er tale om dette.
90" LISSAU Plano http://www.av-connection.dk/?PGr=479&ML=711 Kan ses / afhentes i 2650 Hvidovre og HBO: ja ønskes primært byttet ellers byd ![]() ![]() Redigeret af peterhansen1982 - 06-Oktober-2012 kl. 11:33 |
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor gammelt er lærredet?
|
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
Fra januar 2011 er som nyt.
|
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Hej.
Jeg tror du/i tager fejl af modellen. På billedet ligner det ret meget en plano ramme og ikke en LS. MVH |
|
![]() |
|
Korrekt fik sat forkert link ind rettet nu |
|
![]() |
|
opsedasse
|
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
Link er ikke rettede til.. der vises stadigvæk hifiklubben's lærred..
på hifiklubben link er det et ISF dug til den nette pris af 6.699.- og på Av-connection et White flex dug til den nette pris af 3.919.- Er det muligt at få af vide hvilket lærred ( dug ) der sidder på det lærred ? ![]() |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
Mystisk havde da ellers rettet link til av connection men den viste til hifiklubben. Det er en alm plano. Dog købt i hifiklubben i sin tid
|
|
![]() |
|
op ingen bud eller bytte - han skal lave om næste uge så mulighed for kanon handel
|
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
500.- Afhentede i morgen
|
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
for lidt desværre enten bytte med motor lærrede eller nok så man kan få et budget uden for stor ekstra omkostning
|
|
![]() |
|
HBO 1000
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |