|
Harmony one opsætning |
Besvar |
Forfatter | |
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 19:12 |
Har en H one og vil lige høre jeg kan opsætte den til og mute lyden på mit tv når jeg aktiver den opsætning jeg har lavet til snurrerundtv.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
lydemann
Bruger Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du ellers har lavet din opsætning rigtig så forsvinder lyden på 5090H og kører kun gennem evt. forst.
Hvordan er din opsætning?
|
|
Thomas K
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har faktisk samme udfordring med min Harmony 900, og Onkyo reciever/Samsung tv setup
|
|
---------------------
Thomas K |
|
lydemann
Bruger Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg går ikke ud fra at jeres højtalere fra TV er sluttet til Forst. Alt mit udstyr går gennem forst. med HDMI,
På 5090 er der seperate ht og når lyden går igennem forst. kobles lyden fra tv`et. Simsalabim. og lyden fra tv kan stadig kobles til eller fra som du vil. Kræver flere indgange på forst. så er det bare et spørgsmål om programmerering af Harmony
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |