|
Mus dobbeltklikker for ofte. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2012 kl. 21:28 |
|
Hej.
Jeg har ellers aldrig oplevet problemer med Logitech's ting - men denne ting går mig lidt på nerverne. Jeg har en mus Logitech M505 - virkelig god mus. Men ret ofte når jeg klikker, dobbeltklikker den. Det er ikke noget jeg har indstillet den tid og det er noget den er begyndt med for nylig.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så er den slidt op. Køb en ny.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1234 |
|
Min har haft samme problem. Det kunne klares med en rensning.
/ask |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
|
Nå da - jeg synes ellers ikke Logitech produkter plejer at gå så hurtigt. Alle tidligere Logitech mus har holdt indtil jeg alligevel skiftede dem ud. Denne mus købte jeg medio maj sidste år samtidigt som jeg købte min nuværende bærbare computer, ekstern skærm, tastatur - og mus.
Men nogle gange klikker den altså lige en ekstra gang. F.eks. når jeg er færdig her, så lukker jeg IE oppe i øverste højre hjørne. Hvis så mit e-mail program er åbent nedenunder, så lukker det måske også.... :-)
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
En rensning, hvordan?
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Og batterierne er friske? Klaus |
||
![]() |
||
|
Jooo - den viser ingen indikationer på lavt batteri niveau. Men jeg prøver lige at skifte og se om det har nogen indvirkning.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1234 |
|
Rensning: Min havde problemer med at den var blevet støvet. Det hjalp at løfte en anelse på knapperne og så puste kraftigt ind under - ellers er den vidst ikke helt lige til at skille ad.
/ask |
||
![]() |
||
|
Ok - prøver jeg - det med at skifte batterier hjalp ikke så meget.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 394 |
|
Det er helt sikkert "prel" i trykkontakten under venstre muse tast
Har selv haft problemet.
klarede det ved at skille musen ad og brute noget kontaktrens på trykkontakten
Derefter virkede musen igen
![]() |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Har haft en logitech mus der havde samme problem, men den var også 4 år gammel.
Når den ikke er ældre så tror jeg godt du kan regne med du kan få den byttet gratis hos logitech, deres kundeservice er rigtig god.
|
||
![]() |
||
|
Ja det tænkte jeg også lidt på. Jeg ser lige hvor meget det hjælper at puste rent ind under knapperne, jeg tror det hjalp lidt - men jeg skal lige teste en dags tid mere.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |