recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic VT50 Vægophæng
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic VT50 Vægophæng

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Lekruse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-November-2012
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lekruse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic VT50 Vægophæng
    Sendt: 07-November-2012 kl. 19:25
Hej :)
Jeg har fået købt en 55" VT50.
Er der nogle der har gode erfaringer med et bestemt vægophæng til sådan et tv?
Wire eller Standard? 

//lekruse
Til top
Piokongen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Piokongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 19:42
Vogel THIN 305 er et godt bud. Kan bære op til 40 kg og har indbygget vatterpas, hvilket gør montering af beslag lettere. Bruger selv dette beslag til mit VT50 55" plasma.
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire

Til top
Lekruse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lekruse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 19:54
Er der noget bøvl med, at få plads til strømstikket der rager lidt ud?
tak for det ;)
Til top
Piokongen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Piokongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 06:44
Nej, der er dog ekstra afstandsstykker med i Vogel pakken, så afstanden til væggen kan tilpasses perfekt
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire

Til top
nanoflower Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-August-2012
Sted: Odense
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nanoflower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 09:39
Oprindeligt skrevet af Lekruse Lekruse skrev:

Wire eller Standard? 

//lekruse

Jeg købte mit i Biltema af alle steder:
http://www.biltema.dk/da/Kontor---Teknik/TV-audio-og-video/Beslag-og-montage/Vagophang-50-24718/

Beslaget er billigt og det sidder så tæt på vægen som TV'et tillader
(Det hviler næsten på strømstikket)

Du skal dog i nærmeste byggebarkede og købe 4 x M8 maskinskruer (manualen siger min. 10mm og max 16mm dybe), jeg anbefaler klart de runde af umbrako-typen. De er nemme at spænde og passer perfekt i beslaget.
TX-P50VT50, DMP-BDT500
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nanoflower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af nanoflower nanoflower skrev:

Oprindeligt skrevet af Lekruse Lekruse skrev:

Wire eller Standard? 

//lekruse

Jeg købte mit i Biltema af alle steder:
http://www.biltema.dk/da/Kontor---Teknik/TV-audio-og-video/Beslag-og-montage/Vagophang-50-24718/

Beslaget er billigt og det sidder så tæt på vægen som TV'et tillader
(Det hviler næsten på strømstikket)

Du skal dog i nærmeste byggebarkede og købe 4 x M8 maskinskruer (manualen siger min. 10mm og max 16mm dybe), jeg anbefaler klart de runde af umbrako-typen. De er nemme at spænde og passer perfekt i beslaget.

Overså lige du havde en fin 55"
TX-P50VT50, DMP-BDT500
Til top
Lekruse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lekruse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 10:58
Tak for svarene.. Lækker Info, især mht. Til Vogel giver afstandsstykker med, det er brugbar information ! :)
Til top
Madspeder Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Januar-2013
Sted: Kbh V
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madspeder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 10:52
Hej,

Har lige købt et 50vt50 som jeg vil have hængt op på væggen...

Hvordan gik det med at hænge dit op?

Vh
Mads
Til top
Lekruse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lekruse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 12:00
Harald Nyborg, 149 kr. Intet problem..
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madspeder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 16:57
Tak for hurtigt svar! Hvor tæt sidder det så på væggen?

/Mads
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nanoflower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 20:03
- slår lige et slag for beslaget fra Biltema igen. Dit TV kommer så tæt på vægen som over hovedet muligt. Med lidt held vil tro jeg kan få et spillekort mellem strømstik og væg
TX-P50VT50, DMP-BDT500
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madspeder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 22:44
Tak for budet - jeg har lidt langt til Biltema.

Tror det må blive dette fra Harald Nyborg - ser ud til at være let at vippe tv'et ud efterfølgende, så jeg let vil kunne komme til stikkene.

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu