|
Panasonic VT50 Vægophæng |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Lekruse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2012 Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2012 kl. 19:25 |
|
Hej :)
Jeg har fået købt en 55" VT50. Er der nogle der har gode erfaringer med et bestemt vægophæng til sådan et tv? Wire eller Standard? //lekruse
|
||
![]() |
||
Piokongen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Vogel THIN 305 er et godt bud. Kan bære op til 40 kg og har indbygget vatterpas, hvilket gør montering af beslag lettere. Bruger selv dette beslag til mit VT50 55" plasma.
|
||
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire
|
||
![]() |
||
Lekruse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2012 Status: Offline Point: 29 |
|
Er der noget bøvl med, at få plads til strømstikket der rager lidt ud?
tak for det ;)
|
||
![]() |
||
Piokongen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
|
Nej, der er dog ekstra afstandsstykker med i Vogel pakken, så afstanden til væggen kan tilpasses perfekt
|
||
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire
|
||
![]() |
||
nanoflower ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-August-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 36 |
|
Jeg købte mit i Biltema af alle steder: http://www.biltema.dk/da/Kontor---Teknik/TV-audio-og-video/Beslag-og-montage/Vagophang-50-24718/ Beslaget er billigt og det sidder så tæt på vægen som TV'et tillader (Det hviler næsten på strømstikket) Du skal dog i nærmeste byggebarkede og købe 4 x M8 maskinskruer (manualen siger min. 10mm og max 16mm dybe), jeg anbefaler klart de runde af umbrako-typen. De er nemme at spænde og passer perfekt i beslaget. |
||
TX-P50VT50, DMP-BDT500
|
||
![]() |
||
nanoflower ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-August-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 36 |
|
Overså lige du havde en fin 55" |
||
TX-P50VT50, DMP-BDT500
|
||
![]() |
||
|
Tak for svarene.. Lækker Info, især mht. Til Vogel giver afstandsstykker med, det er brugbar information ! :)
|
||
![]() |
||
Madspeder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2013 Sted: Kbh V Status: Offline Point: 4 |
|
Hej,
Har lige købt et 50vt50 som jeg vil have hængt op på væggen... Hvordan gik det med at hænge dit op? Vh Mads |
||
![]() |
||
|
Harald Nyborg, 149 kr. Intet problem..
|
||
![]() |
||
Madspeder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2013 Sted: Kbh V Status: Offline Point: 4 |
|
Tak for hurtigt svar! Hvor tæt sidder det så på væggen?
/Mads |
||
![]() |
||
|
- slår lige et slag for beslaget fra Biltema igen. Dit TV kommer så tæt på vægen som over hovedet muligt. Med lidt held vil tro jeg kan få et spillekort mellem strømstik og væg
|
||
TX-P50VT50, DMP-BDT500
|
||
![]() |
||
|
Tak for budet - jeg har lidt langt til Biltema.
Tror det må blive dette fra Harald Nyborg - ser ud til at være let at vippe tv'et ud efterfølgende, så jeg let vil kunne komme til stikkene. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |