recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix app til windows 8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix app til windows 8

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix app til windows 8
    Sendt: 18-Januar-2013 kl. 12:46
Det ser ud til der er et problem med denne apps.

Den loader til 97% og bliver så stående..

Muligvis har det noget at gøre med den grafik driver, der anvendes, den nyeste duer ikke..

Løsningen er sandsynlig at unstalle ati-driver og lade windows finde en.
Det var mit udgangspunkt, men i den driver kunne jeg ikke finde et setup, så hele skærmen blev udfyldt, hvilket er muligt i ati-driveren...
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 13:18
Hvad giver forskellen app kontra browser i fuldskærm?
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 13:25
Ikke det store, der er en lidt anden funktionalitet...

Det er også mere ud fra jeg ved at opsætte et bruger-interface, baseret på apps, man skifter imellem
..
Men sandsynligvis kan man konfigurere en "flise" til at starte en hjemmeside (netflix.dk)
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 14:25
Den kører da fint hos mig.

W8/ATI 5550

BS
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 17:25
Har fået det til at køre ved at anvende de driver windows 8 selv finder..
Efter det jeg goggle mig frem til, skulle det kun være ATI vers.12.6, som pt. er den seneste, der skulle problem med...
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 18:22
Har lige prøvet at teste det på min fars nye ASUS (med GeForce 610M) og den stoppede godt nok op ved de 97% i under 10 sek, og så røg den op på 100% og gik i gang, så intet problem her
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 10:39
Hej lidt off topic, men nu der er et par netflix brugere med windows 8. Kunne jeg godt tænke mig at vide om de har fået det til at virke med dolby digital plus 5.1. Det ser jo ud til at de satser på platformen med ultra hd.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 11:33
Jeg har kun stereo koblet til så jeg har ikke prøvet med surround.

BS
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 13:16
Jeg får ihvertfald DD i de fleste film med HD. Men det er ikke nogen betingelse; filmen kan sagten være i HD uden at lyden er i DD.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 13:16
Ovenstående er på Appletv3.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 13:27
Oprindeligt skrevet af -claus- -claus- skrev:

Hej lidt off topic, men nu der er et par netflix brugere med windows 8. Kunne jeg godt tænke mig at vide om de har fået det til at virke med dolby digital plus 5.1. Det ser jo ud til at de satser på platformen med ultra hd.

Var inde og sidde og kigge i deres tech blog i går og indtil videre ser det ikke ud til der kommer Dolby Digital Plus 5.1 via pc desværre. Håber selv på det, da i sig kunne være nok til jeg ville opgradere min HTPC til win 8, sådan jeg fri for i stuen at skulle have min ps3 med ind over for at udnytte surround.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Point: 553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2013 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af -claus- -claus- skrev:

Var inde og sidde og kigge i deres tech blog i går og indtil videre ser det ikke ud til der kommer Dolby Digital Plus 5.1 via pc desværre. Håber selv på det, da i sig kunne være nok til jeg ville opgradere min HTPC til win 8, sådan jeg fri for i stuen at skulle have min ps3 med ind over for at udnytte surround.

Vi har lige set en Avengers tegnefilm og den kørte med dolby 5.1 fra windows 8 appen.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu