|
S: Oprydningssalg (Afsluttet) |
Besvar | Side 123 5> |
Forfatter | |
JørnB
Bruger Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Februar-2013 kl. 14:13 |
Salget er lukket og der modtages ikke flere bud. Tak til alle der var med. Jeg er ikke interesseret i at sende, og ønsker kun kontante handler ved fremmøde (Roskilde). Priserne er mindstepriser, og modtager bud frem til lørdag 16/2 kl 20.
Alt virker som det skal, men en del af udstyret har ikke været koblet til i noget tid og er derfor ikke opdateret med seneste firmware osv. Sælges som det er, men vi kan da lige koble de ting til som det er muligt at koble til hvis man kommer forbi Redigeret af JørnB - 16-Februar-2013 kl. 20:02 |
|
friedel
Guld medlem Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan fungere sådan en popcorn hour?
jeg har nogle film på min eksterne hhd, men ønsker noget stationært sådan at jeg ikke altid skal sætte min mac til når jeg vil se dem på tv'et, vil sådan en løse mit problem?
|
|
Bananabot
Bruger Oprettet: 11-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når du nu har mac ville en appleTV måske være mere oplagt.
Men som udgangspunkt kan de begge det du efterspørger... Redigeret af Bananabot - 15-Februar-2013 kl. 14:21 |
|
JørnB
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er lige sådan noget den er til.
Der er plads til en disk internt, eller du kan sætte en USB disk til. Den kan også streame fra et NAS via Ethernet. Redigeret af JørnB - 15-Februar-2013 kl. 14:21 |
|
friedel
Funktioner
Tak(0)
|
Er indehaver af en Apple tv men den kan kun streame over nettet, og min MacBook er for gammel til mirrorplaying, jeg vil derfor gerne have noget mere stabilt :-)
Hvilke formater kan den afspille? Og hvordan er det med mkv filer? Får jeg underteksterne med eller? |
|
JørnB
Funktioner
Tak(0)
|
Den har afspillet alt jeg har smidt efter den. MKV undertekster og flere lydspor er ikke noget problem. Der hvor den måske halter lidt efter Apple TV og andre moderne afspillere er mht. grafisk brugergrænseflade da den som standard er lidt "liste" baseret. Men selve afspilningen fejler intet. Apple TV'en kan jailbreakes da der er version 2, og man kan smide f.eks. PLEX eller XBMC på den og dermed afspille fra netværket. Kræver dog lidt at sætte sig ind i hvis man ikke har rodet med den slags i forvejen. Redigeret af JørnB - 15-Februar-2013 kl. 14:39 |
|
LarsKnudsen
Bruger Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Napper gerne grafikkortet for 300,- men bor i Nordjylland så har ikke mulighed for fremmøde. Lad mig vide hvis du ombestemmer dig ift. til at sende.
Redigeret af LarsKnudsen - 15-Februar-2013 kl. 14:40 |
|
JørnB
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Lars, Det er noteret. Som nævnt lader jeg lige budene køre til i morgen aften, men tror sagtens vi kan finde ud af noget forsendelse på grafikkortet. Har den originale indpakning så den skulle være godt rustet til post danmarks behandling
|
|
LarsKnudsen
Bruger Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Cool, holder øje med tråden :)
|
|
friedel
Funktioner
Tak(0)
|
Så vil jeg gerne købe den popcorn maskine :-)
|
|
JørnB
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal du da have lov til så :) Skal jeg tolke det som et bud på 300kr? |
|
soren_b
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Funktioner
Tak(0)
|
Byder 1000,- for popcorn og apple tv2.
Kommer til sjælland ca. 1 gang i måneden men forudbetaler indtil det kan hentes |
|
Besvar | Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |