|
Ny pris på Stofa kort |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
MortenKT ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-September-2004 Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2013 kl. 18:27 |
Nogen der ved om den nye pris på 26kr om måneden, gældende fra 1. april, for stofa kort til zaptor boksen det er før eller efter de 50% på kortet som man får i slagelse antenneforening?
Redigeret af MortenKT - 26-Februar-2013 kl. 18:28 |
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har også undret mig over det, er også medlem af antenne forening bare en anden en, men prisen siger de er 26 kroner, ga vist 15 kroner før. burde også få 10 procent på bredbånd men det er jeg ikke helt sikker på jeg får, iøvrigt syntes jeg det er frækt at stofa lige har sendt mig en regning på tv frem til og med 30/6 jeg plejer ikke betale for noget før jeg har modtaget det.
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
På kortafgift, pakke stigning og internet stigning får jeg samlet set 14% stigning i år, fra 1 april af... Det sgu en ok stor prisstigning, sådan lige på en gang.. :/
Jeg har dog fået mere båndbredde for pengene, men hverken mere tv eller kort :P og den ekstra båndbredde havde jeg slet ikke brug for... De strammer den i disse tider, hvor netflix osv vinder indpas... :)
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Stiger prisen på internet også 1. april?
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Ja i forhold til hvad jeg havde, så stiger den godt nok kun 10 kr og så får jeg 20/5 tror jeg det er, i stedet for 15/3. I og for sig flot i forhold til den "lille" stigning. Problemet er bare jeg sagtens kunne nøjes med mindre hehe... Men det fint nok. Det mere at det hele stiger så meget på en gang.
|
|
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Ok, det er fordi jeg blev ringet op med et tilbud på 189 kr./md., så hvis det stiger 1. april ...
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Nej det er prisen, som det stiger til. Gav 179 før tror jeg, og 169 sidste forår... Det stegen to gange, men båndbredden er fulgt med - hvilket er en fair mer pris. Til gengæld kommer der fair use grænse på 400 gb, hvilket jeg ikke fatter. ;)
|
|
|
|
![]() |
|
MortenKT ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-September-2004 Status: Offline Point: 28 |
Har snakket med kundeservice i dag og de sagde at de 26 kr er efter rabatten er fratrukket. Så temmelig høj stigning i procent må man sige. De forklarede det med øgede omkostninger på det tekniske udstyr og udvikling.
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
ja, jeg tror jeg må se mig om efter en anden udbyder, priserne er for høje nu og deres youtube server pis er jeg godt træt af da jeg ser meget youtube i hd og det vil sikkert også føre til at jeg overstiger de 400 gb per måned.
|
|
![]() |
|
Det sjovt i disse tider, hvor alt ellers bliver billigere... At de så vælger at tvangsstige samtlige brugere og indføre lofter...
|
|
|
|
![]() |
|
Overvejer faktisk at skifte til telia, de har tilbud med 3 mnd gratis og gratis opret i disse dage. Det vil jeg sparer 640 kroner på det næste halve år.
|
|
![]() |
|
Sad lige og så priser rundt omkring, og det er da ikke helt nemt at finde billigere bredbånd rundt omkring? Slet ikke med de hastigheder ;P
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |