|
S: LG NB2520AN soundbar |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Februar-2013 kl. 12:14 |
Hej har denne soundbar: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=746911(Komplett skriver Bluetooth audio, det er altså ikke rigtigt. Der er ingen Bluetooth i den.) Korrekte specs kan ses her: http://www.lg.com/dk/home-cinema/lg-NB2520AN Har forelsket mig i Sonos Playbar, så nu skal LG'en sælges. Nogle der kan bruge en kompakt løsning der opper lyden på jeres tv gevaldigt :) Der er indbygget subwoofer i, så der skal ikke andet til end soundbar'en. Der er 3 x HDMI inputs og 1 x HDMI output + Optisk indgang. Og den kan afspille MP3 fra USB enhed. . -Morten |
|
![]() |
|
hillig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2008 Status: Offline Point: 108 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alder, kvittering, placering og pris-idé ?
![]() |
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
Kan ikke huske helt nøjagtig alder, men ca. ½ år.
Kvittering haves. Befinder sig i Århus området. Pris ide.. Hbo: 1000 kr?
|
|
![]() |
|
Nogle interesserede?.
Jeg vil selvfølgelig helst have afhentet, eller leverer i Århus området, men forsendelse kan også lade sig gøre. |
|
![]() |
|
pallelg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Jeg kunne godt være interesseret... Kunne vi blive enige om 700?
|
|
![]() |
|
Palle.. ville gerne lidt højere. .den er som sagt ca. ½ år gammel, og vi gav såvidt jeg husker knap 1800. .(jeg er klar over at ting falder i værdi meeen :))
hvad siger du til 900?
|
|
![]() |
|
pallelg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Det er godt nok lige i overkanten, men vi kan mødes på midten med kr. 800,00 - Kommer du nogensinde forbi Horsens?
|
|
![]() |
|
Jeg smider 850,- og kan afhente den i Aarhus./Mikael
|
|
![]() |
|
Man er vel jyde ;-) - Kr. 900,00 afhentet i løbet af weekenden....
|
|
![]() |
|
925 :-)
|
|
![]() |
|
Jeg står af... God weekend!
|
|
![]() |
|
hillig <- det er en aftale. Send mig en PB så finder vi ud af det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |