recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K:Mac Mini - Unibody
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K:Mac Mini - Unibody

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K:Mac Mini - Unibody
    Sendt: 27-Februar-2013 kl. 12:54
Jeg er på jagt efter en ekstra Mac Mini..

Jeg søger faktisk en af de lidt ældre udgaver, den før I5/I7 CPU´en men stadig unibody, har ikke det præcise nummer har selv en ..

Mobile T9xxx CPU Core 2 Duo + 9400m gfx og HDMI out med lyd og det hele. (tror faktisk det var en af de tidlige med HDMI)

en i SUND tilstand (den må måske også være nyere)

Sund tilstand betyder

Lydsvag/løs
Ingen ridser / mærker
Ikke moddet eller pillet ved..
tæt på vejle området hvis det er.

Gerne mindste CPU og fint med 4GB ram (jeg vil helst have den med lavest TDP)

Noget i har, og hvad tænker i med prisen.

jeg er ikke så positiv over I5/I7 i Mac udstyr, men kan godt være det bare er mig der tager fejl, min onkels nye MACMINI top model larmer pga. varme, de nyere laptops bliver også varme, og 9400M klarer decodning af video óg selv min gamle Unibody macbook pro med T9xxx cpu klarer sig godt med SSD i dag.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 13:17
Du kan se modelnr her : http://en.wikipedia.org/wiki/Mac_Mini
Så det må være mid 2010, da modellerne før ikke var unibody, og efter havde i5/i7
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 13:40
takker ja korrekt, den jeg har er en

MC270XX/A

2.4 ghz P8600 men okay det er så kun min laptop der har 9400M/9600 combo, kan se det er et G320M den har.

kan se P8600 har en TDP på 25W

hvor næste generation har 45W, så må være den P8600 model jeg skal holde mig til.

Redigeret af Rasmusdc - 27-Februar-2013 kl. 13:44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu