|
K:Mac Mini - Unibody |
Besvar |
Forfatter | |
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Februar-2013 kl. 12:54 |
Jeg er på jagt efter en ekstra Mac Mini..
Jeg søger faktisk en af de lidt ældre udgaver, den før I5/I7 CPU´en men stadig unibody, har ikke det præcise nummer har selv en ..
Mobile T9xxx CPU Core 2 Duo + 9400m gfx og HDMI out med lyd og det hele. (tror faktisk det var en af de tidlige med HDMI)
en i SUND tilstand (den må måske også være nyere)
Sund tilstand betyder
Lydsvag/løs
Ingen ridser / mærker
Ikke moddet eller pillet ved..
tæt på vejle området hvis det er.
Gerne mindste CPU og fint med 4GB ram (jeg vil helst have den med lavest TDP)
Noget i har, og hvad tænker i med prisen.
jeg er ikke så positiv over I5/I7 i Mac udstyr, men kan godt være det bare er mig der tager fejl, min onkels nye MACMINI top model larmer pga. varme, de nyere laptops bliver også varme, og 9400M klarer decodning af video óg selv min gamle Unibody macbook pro med T9xxx cpu klarer sig godt med SSD i dag.
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan se modelnr her : http://en.wikipedia.org/wiki/Mac_Mini
Så det må være mid 2010, da modellerne før ikke var unibody, og efter havde i5/i7
|
|
|
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
takker ja korrekt, den jeg har er en
MC270XX/A
2.4 ghz P8600 men okay det er så kun min laptop der har 9400M/9600 combo, kan se det er et G320M den har.
kan se P8600 har en TDP på 25W
hvor næste generation har 45W, så må være den P8600 model jeg skal holde mig til.
Redigeret af Rasmusdc - 27-Februar-2013 kl. 13:44 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |