|
Solgt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
clausjen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2013 kl. 19:38 |
Spritny Maxell 2,5" ekstern usb-powered harddisk med en kapacitet på 500 GB. Den er uåbnet og i original emballage. Understøtter usb 2.0. Sælges for højest bydende over 300 kr (inklusiv forsendelse).
Redigeret af clausjen - 20-Marts-2013 kl. 22:28 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor i landet, ??
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
clausjen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
Gistrup ved Aalborg. Men som sagt er jeg villig til at sende den uden omkostninger for køberen.
|
|
![]() |
|
Og det er den her, vi taler om:
|
|
![]() |
|
spursdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
Snakker vi 275.- hvis jeg selv henter den
mvh
Jan
|
|
![]() |
|
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
Byder 350 incl forsendelse.
|
|
![]() |
|
Rittig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 69 |
Jeg ved ikke hvad forsendelsen er, men byder 300kr afhentet.
Kan afhente efter kl. 15 (bor i Klarup).
|
|
![]() |
|
Prisen er den samme uanset om man henter eller får den sendt (som brev). Jeg har nogle ekstra porto-labels liggende. Så lige nu har jj79 bedste bud på 350 ink.
|
|
![]() |
|
Rittig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 69 |
375,-
Du har kvittering på den?
|
|
![]() |
|
Jeg er i tvivl med hensyn til kvittering. Tjekker, når jeg kommer hjem i aften.
|
|
![]() |
|
Jeg bør have den et sted, men som frygtet kan jeg ikke finde dem. Den er købt i Fakta i Klarup ved Aalborg i starten af januar. Men må altså sige, at den sælges uden kvittering. Vil man trække sit bud af den grund er det naturligvis helt fair.
Sælger fordi jeg egentlig hellere vil bruge pengene på en ekstra wd tv live. |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |