recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Denon AVR-2809
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Denon AVR-2809

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: Denon AVR-2809
    Sendt: 09-Marts-2013 kl. 19:48
EDIT 3: Er nu solgt til stefthom. Tak for handlen. Smile

EDIT 2: Reserveret og næsten solgt til stefthom.

EDIT: 2100 kr. er køb nu prisen, uanset om den skal sendes eller bliver afhentet. Alle fragtomkostninger står jeg for.

Hey all, Smile

Sælger min Denon AVR-2809, som befinder sig i Viby J, Århus.

Sælger kun fordi jeg skulle skifte til noget i sølv så den passede til resten af indretningen, og kunne bare ikke finde en AVR-2809 (eller 3808) i sølv der var til salg. Confused

Vil helst sælge den afhentet, men kan godt sende den (oven i købet uden pris på fragt), dog skal pakkefyld måske betales af køber da jeg ikke har noget jeg kan komme i papkassen.

HBO: 2200,-

Kom glad

Redigeret af Hessi - 19-Marts-2013 kl. 18:13
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 20:51
Har modtaget et bud på 1300 kr. på dba.dk
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 20:51
Hmm, jeg kunne måske godt være interesseret hvis den kan komme til København.. hvad er det lige mikrofonen fejler?
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 22:26
Lars_M - Jeg kommer desværre ikke lige til københavn, og kender ingen der gør. Men jeg kan som sagt sende uden regning, HVIS jeg måske kan få noget pakkefyld på arbejde. Mht. mikrofonen er det "bare" ledningen der har været kappet over.

Har ellers modtaget bud på 1500 kr. via sms.
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 22:32
Nå men så springer jeg da med på legen.. byder 1800
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 22:53
Noteret. :)
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 17:19
"Morsomt" du gemmer kassen men smider flamingoen ud.....Confused hvis det altså er original kassen du mener....
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

"Morsomt" du gemmer kassen men smider flamingoen ud.....Confused hvis det altså er original kassen du mener....

Ved ikke om det er "morsomt" eller pudsigt. Man kunne jo tænke sig til at det netop ikke er original emballage, som du næsten har gjort. Og så skriver jeg jo at jeg er 2. ejer, hvilket også kan forklare det. Smile

Tror jeg lader tråden løbe til Torsdag kl. 14:00 +30 min for bud op til lukketid, så kan jeg evt. nå at modtage pengene og sende receiveren mandagen efterSmile

Redigeret af Hessi - 11-Marts-2013 kl. 15:55
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 16:00
Fører jeg forresten eller hvordan? (ved jo ikke med dba osv)
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 16:03
Oprindeligt skrevet af Lars_M Lars_M skrev:

Fører jeg forresten eller hvordan? (ved jo ikke med dba osv)
Yep yep. Smile

Skriver selvfølgelig begge steder så snart der sker nyt mht. bud. Smile
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 12:39
Jeg opper lige. Smile
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-August-2006
Point: 224
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 19:11
Lars_M

Du har også budt på en anden reciver herinde. Det dårlig stil og give et bud og så ikke stå ved det.

Går ikke ud fra du skal bruge flere?
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu