|
SOLGT: Denon AVR-2809 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2013 kl. 19:48 |
EDIT 3: Er nu solgt til stefthom. Tak for handlen. ![]() EDIT 2: Reserveret og næsten solgt til stefthom. EDIT: 2100 kr. er køb nu prisen, uanset om den skal sendes eller bliver afhentet. Alle fragtomkostninger står jeg for. ![]() Sælger min Denon AVR-2809, som befinder sig i Viby J, Århus. ![]() Sælger kun fordi jeg skulle skifte til noget i sølv så den passede til resten af indretningen, og kunne bare ikke finde en AVR-2809 (eller 3808) i sølv der var til salg. ![]() Vil helst sælge den afhentet, men kan godt sende den (oven i købet uden pris på fragt), dog skal pakkefyld måske betales af køber da jeg ikke har noget jeg kan komme i papkassen. HBO: 2200,- Kom glad
Redigeret af Hessi - 19-Marts-2013 kl. 18:13 |
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har modtaget et bud på 1300 kr. på dba.dk
|
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 179 |
Hmm, jeg kunne måske godt være interesseret hvis den kan komme til København.. hvad er det lige mikrofonen fejler?
|
|
![]() |
|
Lars_M - Jeg kommer desværre ikke lige til københavn, og kender ingen der gør. Men jeg kan som sagt sende uden regning, HVIS jeg måske kan få noget pakkefyld på arbejde. Mht. mikrofonen er det "bare" ledningen der har været kappet over.
Har ellers modtaget bud på 1500 kr. via sms.
|
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 179 |
Nå men så springer jeg da med på legen.. byder 1800
|
|
![]() |
|
Noteret. :)
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
"Morsomt" du gemmer kassen men smider flamingoen ud.....
![]() |
|
![]() |
|
Ved ikke om det er "morsomt" eller pudsigt. Man kunne jo tænke sig til at det netop ikke er original emballage, som du næsten har gjort. Og så skriver jeg jo at jeg er 2. ejer, hvilket også kan forklare det. ![]() Tror jeg lader tråden løbe til Torsdag kl. 14:00 +30 min for bud op til lukketid, så kan jeg evt. nå at modtage pengene og sende receiveren mandagen efter.
![]() Redigeret af Hessi - 11-Marts-2013 kl. 15:55 |
|
![]() |
|
Fører jeg forresten eller hvordan? (ved jo ikke med dba osv)
|
|
![]() |
|
![]() Skriver selvfølgelig begge steder så snart der sker nyt mht. bud.
![]() |
|
![]() |
|
Jeg opper lige.
![]() |
|
![]() |
|
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
Lars_M
Du har også budt på en anden reciver herinde. Det dårlig stil og give et bud og så ikke stå ved det. Går ikke ud fra du skal bruge flere? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |