|
S: Dreambox / Vuduo |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Absolitos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2013 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2013 kl. 19:42 |
Hey folkens
Kunne det tænkes at nogle kunne bruge en dreambox? Min søster har en stående, som ikke bruges mere. Jeg skal få model nr, men ville lige hører om der var interesse ;) Mener dog at det er en HD500 eller HD800, er vel omkring 2år gamle. Kan leveres med eller uden software. Jeg har også en vuduo+, den bruger jeg selv, men overvejer at skifte over til en anden medieserver client. Er der interesse i denne, ca 1år gl. Tvile -- |
|
![]() |
|
Sifat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Denmark, 2000 Status: Offline Point: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne godt tænkte mig at høre hvad du har at sige omkring vu+. Er der kvittering, hvilket købsted, synlige brugsmærker, om afhentning kan foregå i glostrup, hvad er evt. HBO og andet du tænker kunne være relevant at nævne.
Det ville også være fint hvis du giver lidt mere besked omkring dreamboxen, men det skal siges jeg ikke interesserer mig helt så meget for dem som vu+.
|
|
![]() |
|
Absolitos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2013 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 17 |
Hey Sifat
Den er købt hos radio-tv-shoppen på internettet. Der er ingen skader, og den fungere perfekt. Jeg har bare ikke brug for dens mange muligheder mere, og da jeg er skiftet over til viasat tja så er der ingen HD kanaler :( Afhentning kan godt ske i Glostrup, da jeg selv bor der. Jeg henter dreamboxen i aften, så der ved jeg lidt mere, dog ved jeg at den er købt samme sted som vuduo. Kvitteringerne burde jeg kunne finde. Jeg aner ikke hvad sådan noget skal koste, så du må give et bud, men den skal vel koste +1000. Jeg kan lade min hdd side i vuduoen, hvis jeg beslutter mig for at sælge den. |
|
![]() |
|
Sifat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Denmark, 2000 Status: Offline Point: 58 |
Mener du +1000 med hdd eller uden hdd?
Alt i alt lyder det godt, så hvis du pmer dit nummer kan vi gå videre derfra.
|
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
Hvad skal din HD800 koste?
|
|
![]() |
|
Hej scubaghost
Jeg må beklager at sige at det er en HD500, ingen kvittering, men den er fra 2010 omkring juletid. Tvile. |
|
![]() |
|
Hej Sifat
Jeg vælger at beholde min vuduo, sætter den dog nok til salg om et par måneder når jeg har den rette erstatning. Beklager tidsspildet Tvile |
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Kunne godt være intresseret i den,Hvad skal den koste afhentet. |
|
|
|
![]() |
|
1200, så er den frisk med Openpi hvis det ønskes.
Kunne være klar senere i aften. Tvile |
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Kan man få dvb c tuner til den model,Går ud fra der sidder en dvb s2 tuner i. |
|
|
|
![]() |
|
Hey
Så meget ved jeg ikke om produktet, men det er denne. http://www.tv-radio-shoppen.dk/product/dreambox-500-hd-539/ Tvile |
|
![]() |
|
Hmm har lige søgt selv,Mystisk man kan købe den i dvb c/t version,Men syntes ikke jeg kan finde løs tuner til den?. Mon en dm 800/7020 dvb c tuner passer i?,Nogen som ved noget. Prøver osse lige at spørge radio tv shoppen,Er intresseret men vil lige være sikker. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |