|
S: Apple TV2 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2013 kl. 07:58 |
Jeg sælger hermed min Apple TV2.
Den er fra december 2011 og jeg har stadig emballagen til den. Jeg kan se at de sidste par stykker som er solgt herinde ender omkring 8-900kr så jeg sætter den til salg til HBO 700kr. Prisen er plus porto. Inspireret af en tidigere tråd herinde, lader jeg budrunden køre 24 timer fra første bud er afgivet. Bliver der budt i de sidste 5 minutter forlænges budrunden med yderligere 5 minutter. Den befinder sig i Esbjerg, og har aldrig været jailbreaket. |
|
![]() |
|
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
700
|
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
Noteret.
Budrunden stopper onsdag 3/4-2013 kl: 8:00. |
|
![]() |
|
Portopriserne er forresten som følger:
Alm. brev - Kr. 46 Økonomibrev - Kr. 40 Pakke med omdeling - Kr. 86 Pakke uden omdeling - Kr. 70 Det er op til køber hvordan den skal sendes. Ellers kan den selvfølgelig afhentes gratis i Esbjerg.
|
|
![]() |
|
MES4U ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 107 |
750,- budt.
|
|
Samsung 55F8005
Denon AVR 4520 Dali Ikon 6 MK II Dali Ikon sub MK II Dali Ikon Vocal MK II Scandyna Minipod WD live Apple TV PS3 |
|
![]() |
|
Noteret.
|
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
Byder 775
|
|
![]() |
|
hongant ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
Hvis firmware er 5.2.0 eller alt under vil jeg gerne give 800kr for den. Vil gerne købe den, sålænge den ikke er med nyeste firmware 5.2.1.
|
|
![]() |
|
Den blev opdateret i sidste uge, så jeg går ud fra at det er Sakirds 775 som er højeste bud.
|
|
![]() |
|
Sakird fik købt sig en billig ATV2 :-)
Jeg sender en pb i løbet af formiddagen. |
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
Hvis den ikke kan jailbreakes, vil jeg ikke købe den. Jeg du skriver først nu den er opdateret.
|
|
![]() |
|
Jeg ved ikke om det er den ene eller den anden firmware, men det tjekker jeg i aften.
Hvis det er 5.2.0 har hogant det højeste bud med Kr. 800.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |