|
V/S: Dantax surround anlæg |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
chrising69 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2012 Sted: Viuf, Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2013 kl. 08:42 |
|
Hej recordere!
Har et Dantax surround anlæg stående, men kan ikke finde ud af hvilken model det er og hvad det er værd? Sætttet består af: 2 front, 1 center, 2 bag, 1 sub og en receiver Billede af højtalerne kan ses her (billede af sub mangler, kommer senere) : http://imgur.com/cL44xFx Beklager den dårlige kvalitet. Receiver : Panasonic SA-HE90 http://imgur.com/7DnSrjp Håber i kan hjælpe mig videre med at finde ud af hvad sætter kan indbringe og hvad modellerne hedder!
Redigeret af chrising69 - 19-April-2013 kl. 08:46 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Reciveren er gammel, havde selv en HE60 som er meget identisk med din, den var 15 år gammel, blev købt for lige under Kr. 2000 og blev skrottet da ny Reciver blev købt. Du kan vel få et par hundrede for den hvis du vil.
Højttalerne kender jeg ikke.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
chrising69 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2012 Sted: Viuf, Danmark Status: Offline Point: 5 |
|
Okay :( Den går ellers fra 800-1500 på DBA, men det er jo dba..... Tror du en samlet pris på lidt over 2000 er urealistisk?
|
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
|
Hvis du får 2000 for det, så er du et geni ;)
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det er totalt urealistisk at forlange så meget for noget så gammelt. Det var derfor at min blev skrottet, gad ikke bruge tid på at sælge et stort tungt monstrum for de få penge der kunne indbringes. Lad os sige at den kun var 14 år gammel, så har den kostet 12 Kr. om året, er det så vær andet end at skrotte.?? NEJ. Redigeret af Radiomanden - 19-April-2013 kl. 09:51 |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
Tænker med højtalere, men så er det vel bare til højst bydende der gider kommer og hente det i Viuf ved i Kolding
![]() |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Lad mig sige det på den måde. Jeg havde for nogle år tilbage et lille - men ganske habilt Denon surround anlæg. I dag er det totalt værdiløst. At tage penge for det anlæg ville for mig være forkert.
Det blev foræret væk til en bekendt, hvor det nu gør sig i et børneværelse. ![]() |
||
![]() |
||
|
Tak for det! :D
Kan høre på det hele det vidst er tid til en opgradering! kan dali concept serien anbefales?
|
||
![]() |
||
Maxipug ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2010 Sted: Viborg Status: Offline Point: 250 |
|
Hvis du gerne vil have Dali, så kig efter Zensor serien, den er i mine ører noget bedre end Concept og også meget pænere, de koster ikke ret meget mere end Concept.
Evt kan du måske finde noget på deres Tilbud i morgen, der kan bruges... |
||
Pioneer PDP-LX5090H, Pioneer SC-LX72, Pioneer BDP-LX52, KEF 5005.2, CW XLS-215 i garagen, Sonos All Over The Place
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Hvorfor ville det være forkert? Hvis nogen vil betale for en varer, er der da ikke noget problem i det.
|
||
![]() |
||
Richie ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
|
Smid det på DBA med en startpris på 500kr og et par "gode" billeder. Der er altid købere.
![]() At sære gamle mænd hellere vil give ting til deres børnebørn, eller smide dem ud, kan for dig være fuldstændig ligegyldigt. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Nu kan jeg forstå på det efterfølgende indlæg, at jeg er en sær gammel mand. Omvendt kan jeg jo så mene, at der findes for mange pengefikserede egoister bland de yngre. Der er intet galt i at tage penge for noget, hvis det reelt har en værdi, og hvis ens samvittighed har det fornuftigt med det. Men et anlæg som beskrevet her, har ikke den helt store værdi, om nogen overhovedet. Og min samvittighed vil ikke have det godt med at tage penge for Dantaxanlægget
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |