recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K.  OPPO 93 eller bedre.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K. OPPO 93 eller bedre.

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K. OPPO 93 eller bedre.
    Sendt: 30-Maj-2013 kl. 09:35
Hej.
Jeg søger en OPPO 93 eller bedre .
Bruger ikke BD/DVD meget,men SACD og CD lidt mere, hvorfor jeg mener valget er OPPO.
Har du en i overskud eller ved du hvor jeg kan købe en ny til en god pris?

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Hej.
Bruger ikke BD/DVD meget,men SACD og CD lidt mere, hvorfor jeg mener valget er OPPO.

Henrik, er det ikke mere relevant at beholde din Pioneer BD afspiller, og købe en CD/SACD afspiller?.

Hvis du vil bibeholde BD/CD/SACD så er der i mine øjne kun Oppo BDP-95/105Big smile

Øh og nej jeg kender ikke nogen der har sådanne sagerLOL

Redigeret af Hother - 30-Maj-2013 kl. 09:56
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 10:07
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej.

Henrik, er det ikke mere relevant at beholde din Pioneer BD afspiller, og købe en CD/SACD afspiller?.

Hvis du vil bibeholde BD/CD/SACD så er der i mine øjne kun Oppo BDP-95/105Big smile

Hej John.

Jo men jeg har solgt min Pioneer BD da den jo ikke havde 3D afspiller som mit nye TV harWink og så ville jeg gerne "nøjes" med 1 afspillerLOL
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 10:15

Hej.

Hej John.

Jo men jeg har solgt min Pioneer BD da den jo ikke havde 3D afspiller som mit nye TV harWink og så ville jeg gerne "nøjes" med 1 afspillerLOL
Du kan jo også komme forbi mig på et tidspunkt, og høre om en Oppo BDP-103 gør det godt nok for dig musikalsk (Oppo BDP-93 gør det lige så godt). Altså okay - du kan ikke helt regne med lyden hos dig selv eftersom mine højtalere er så meget bedreLOL

Men spøg til side, du kan danne dig et indtrykBig smile
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 10:20

Hej.

Hej John.

Du kan jo også komme forbi mig på et tidspunkt, og høre om en Oppo BDP-103 gør det godt nok for dig musikalsk (Oppo BDP-93 gør det lige så godt). Altså okay - du kan ikke helt regne med lyden hos dig selv eftersom mine højtalere er så meget bedreLOL

Men spøg til side, du kan danne dig et indtrykBig smile
Jo tak.  Det vil jeg også meget gerne (på trods af dine højttalere LOL ).
Vi må snart finde en dag.  Hvornår får du dit nye tv?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 10:30
@Skyrum, jeg smutter lige til Grønland nogle dage, men regner med at det nye hænger på vægen fredag i næste uge.

Du skal være velkommen (husk kageLOL)
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 10:35

@Skyrum, jeg smutter lige til Grønland nogle dage, men regner med at det nye hænger på vægen fredag i næste uge.

Du skal være velkommen (husk kageLOL)
God turWink
P.S.   I gamle dage var HiFi billigt på Grønland. Du må gerne snuppe en OPPO 103 med hjemWink
Jeg skal nok huske JORDBÆRTÆRTENBig smile

Redigeret af Skyum - 30-Maj-2013 kl. 10:36
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 11:09
Er der evt. nogle der kender til denne ?
Philips 3D Blu-ray afspiller BDP9700
og er den på niveau med OPPO 93/103 ?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 11:22

Prøv at tage kontakt med kskruger, han har vist haft sådan en sagSmile
Til top
dpdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Maj-2013
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 11:32

Jeg havde kig på den for noget tid siden, men har ikke købt den. Efter hvad jeg har kunne hakke mig igennem af tyske brugererfaringer så er det en lettere halvfærdig maskine. Specielt fik den mange klø for ikke at håndtere surroundlyd ordentligt via de analoge udgange og generel buggy firmware. Jeg kan ikke rigtig huske detaljerne men det var bla. noget med at den mixede lyden forkert under bestemte forhold. Det er dog noget tid siden så det måske være rettet. Jeg har selv en halvgammel Philips BD og byggekvaliteten på den er markant bedre end den var på andre maskiner i samme prisklasse. Generelt er der meget mere info om philips på de tyske fora end man kan finde her.

EDIT: Her er lidt at starte med på maskin oversat tysk:

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=da&js=n&prev=_t&hl=fr&ie=UTF-8&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.amazon.de%2Fproduct-reviews%2FB008ZW2RWE%2Fref%3Ddp_top_cm_cr_acr_txt%3Fie%3DUTF8%26showViewpoints%3D1

Redigeret af dpdk - 30-Maj-2013 kl. 11:46
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af dpdk dpdk skrev:

Jeg havde kig på den for noget tid siden, men har ikke købt den. Efter hvad jeg har kunne hakke mig igennem af tyske brugererfaringer så er det en lettere halvfærdig maskine. Specielt fik den mange klø for ikke at håndtere surroundlyd ordentligt via de analoge udgange og generel buggy firmware. Jeg kan ikke rigtig huske detaljerne men det var bla. noget med at den mixede lyden forkert under bestemte forhold. Det er dog noget tid siden så det måske være rettet. Jeg har selv en halvgammel Philips BD og byggekvaliteten på den er markant bedre end den var på andre maskiner i samme prisklasse. Generelt er der meget mere info om philips på de tyske fora end man kan finde her.

EDIT: Her er lidt at starte med på maskin oversat tysk:

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=da&js=n&prev=_t&hl=fr&ie=UTF-8&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.amazon.de%2Fproduct-reviews%2FB008ZW2RWE%2Fref%3Ddp_top_cm_cr_acr_txt%3Fie%3DUTF8%26showViewpoints%3D1
Hmmm.    Ja det er sådan noget jeg ikke lige gider at rode med. Det er nok at min YouSee 3126 boks er ude af Lip Sync....   
Tak for din information.
Jeg læres viderer og ser om problemerne er løstWink
Til top
Puroresufan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2009
Point: 287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Puroresufan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 16:12

Hej.

Hvad er en god pris? Har en 93 købt i DK, men med regions fri kit monteret for knap 2 år siden i perfekt stand.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu