|
Bleed på Ipad 2? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
jonas47
Bruger Oprettet: 28-Juni-2010 Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Juni-2013 kl. 10:32 |
Hej.
Jeg har lige foræret min kæreste en Ipad 2. Da jeg sad og så trailer på den i går, opdagede jeg at der i bunden af skærmen (hvor der var sorte bjælker) var tydelige tegn på backlight bleed fra det sidemonterede LED belysning. Er dette virkelig normalt på en skærm af den størrelse? Troede egentlig først man skulle tage højde for disse vanskeligheder når man kiggede på LCD LED skærme på 46" + Andre der har oplevet lignende på deres Ipad? Jonas |
|
LarsGeisler
Super bruger Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke mig, hverken på Ipad 1 eller 2. Det kan jo være en fejl, så den skal byttes!?
|
|
jonas47
Funktioner
Tak(0)
|
Synes også det er for dårligt. Må ind med den
|
|
Andersss
Guld medlem Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skulle ikke være tilfældet på en iPad. Baggrundsbelysningen er anderledes på sådan en end på et TV, så bleeding burde ikke opstå uden noget er temmelig skævt.
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var et "problem", da iPad2 kom frem og min har også lidt af det lige siden. Men nu er det kun synligt i totalt mørke og ikke noget egentligt dagligt problem for mig.
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1122027&page=2 |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min gamle 2'er havde også lidt og jeg husker tydeligt, at emnet var oppe og vende da den kom frem . Min 3'er og 4'er har dog ikke noget, så de har oppet sig siden da.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Bconrad
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min gamle iPad 2 havde også det problem. Det var ganske tydeligt når man sad i er helt mørkt lokale og så på et helt sort billede...
Det gør man nok ikke så ofte, men til prisen skal tingene være i orden. Jeg gik ind i humac i Aarhus og de byttede den til en anden, også selvom den var købt i Expert i Ringkøbing. |
|
jonas47
Funktioner
Tak(0)
|
Øv øv Så er der nok ikke meget klagesag over det... "Heldigvis" er kæresten ligeglad.
|
|
jonas47
Funktioner
Tak(0)
|
Min er købt i EL-giganten... Tror ikke at de er frisk på en bytter
Redigeret af jonas47 - 12-Juni-2013 kl. 20:59 |
|
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
Elgiganten har sådan set en fin returpolitik, så prøv lige at tale med dem.
. http://www.elgiganten.dk/cms/c-bAcKeQuwnq4AAAEoVhlm8ILA/returret-og-reklamation-dine-rettigheder |
|
Andersss
Guld medlem Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bare fordi det har været et udbredt problem, betyder det jo ikke at er noget du skal accepterer.
|
|
frugtkompot
Guld medlem Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever det sammed med min iPad i bunden af skærmen.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |