recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer SC-LX83 garanti?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer SC-LX83 garanti?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer SC-LX83 garanti?
    Sendt: 05-August-2013 kl. 18:44
Min Pioneer LX83 receiver stod af i sidste uge, 2 ½ år gammel.

To sekunder efter den blev tændt gik den ud og begyndte at blinke i ipod/iphone lampen. Prøvede diverse ting for at få liv i den men det hjalp ikke.

Sendte den til servicegruppen der reparerer Pioneer stuff og har nu fået et "tilbud" på 5200,- for rep.

Mit spørgsmål er egentlig bare om nogen ved om Pioneer giver mere end 2 års garanti på sådan en receiver?

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 18:56
Oprindeligt skrevet af Giffel Giffel skrev:

Min Pioneer LX83 receiver stod af i sidste uge, 2 ½ år gammel.

To sekunder efter den blev tændt gik den ud og begyndte at blinke i ipod/iphone lampen. Prøvede diverse ting for at få liv i den men det hjalp ikke.

Sendte den til servicegruppen der reparerer Pioneer stuff og har nu fået et "tilbud" på 5200,- for rep.

Mit spørgsmål er egentlig bare om nogen ved om Pioneer giver mere end 2 års garanti på sådan en receiver?
Reklamation og garanti afhænger af hvor man har købt produktet. Fra en autoriseret forhandler er der 2 års garanti. Fra en ikke autoriseret typisk 6 måneders garanti + 18 måneders reklamationsret.

Men jeg kender ingen der giver mere end 2 års garantiSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 18:59
ØV! Det var tidligt den stod af! Der er som Hother skriver, to års fuld Pioneer garanti. Med den rep pris ville jeg skrotte den, da du kan få en nyere brugt til ca det samme

Redigeret af Kampus - 05-August-2013 kl. 19:00
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

ØV! Det var tidligt den stod af! Der er som Hother skriver, to års fuld Pioneer garanti. Med den rep pris ville jeg skrotte den, da du kan få en nyere brugt til ca det samme

Har overvejet det, men er jo super glad for den og så får jeg jo ny garanti på den.
Så jeg bider nok i det sure æble og betaler Cry

Redigeret af Giffel - 05-August-2013 kl. 19:03

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 19:44
Du får kun ny garanti på de dele som bliver udskiftet. Ryger en anden vital del dagen efter du får den tilbage er det dig selv som skal punge ud igen.
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Du får kun ny garanti på de dele som bliver udskiftet. Ryger en anden vital del dagen efter du får den tilbage er det dig selv som skal punge ud igen.

Det ved jeg, men i følge servicegruppen er det hele bundkortet (eller hvad det nu hedder i sådan en) der skal skiftes.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 19:54
Ja, men hvad med alle de andre printkort?

Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Ja, men hvad med alle de andre printkort?

De fejler ikke noget så dem lader de nok bare sidde Wink

Det var i øvrigt heller ikke det tråden handlede om, det var udelukkende garantien jeg var interesseret i at høre om. Det har jeg fået svar på og tak for dem Tongue

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 20:06
Og lad mig lige indskyde, det er den bedste SR jeg har haft til dato, og så er den fremragende til stereo også ;-)
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Og lad mig lige indskyde, det er den bedste SR jeg har haft til dato, og så er den fremragende til stereo også ;-)

Jeg elsker også min og vil helst ikke bytte den ud Wink

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 20:09
Du burde købe noget andet brugt, i stedet for at reparere sådan noget Pioneer skrammel. Wink
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af Leviathan.jk Leviathan.jk skrev:

Du burde købe noget andet brugt, i stedet for at reparere sådan noget Pioneer skrammel. Wink

Pioneer FOREVER TongueTongueTongue

Jeg er glad for den og det er den bedste jeg nogensinde har haft, der er sikkert mange lige så gode eller bedre receivere derude, men for mig er det bare lige den her der dur Wink

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu