recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er bedst 32 LCD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad er bedst 32 LCD

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
mogwai Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-April-2006
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad er bedst 32 LCD
    Sendt: 01-Juni-2006 kl. 16:37
Her er de modeller jeg har fundet som ser interessante ud:

JVC LT-32A61B
JVC LT-32R70BU
JVC LT-32S60BU
JVC LT32X70BU

LG RZ-32LB1R
LG RZ-32LC2R

Philips 32 PF 5520 D

Samsung LE 32 R 72 B
Samsung LE 32 R 71

En del fjernsyn. Men håber nogen kan hjælpe mig med rodet :) Som I kan se er max prisen ca. 10.000 kr. Så hvis der er nogle modeller jeg ikke har været opmærksom på må I meget gerne skrive det :)
Til top
jens0804 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Januar-2006
Sted: Denmark
Point: 393
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2006 kl. 17:29
Du kan ikke få et LCD på 32" til 10.000 der er værd at glo på, så hellere en CTR til et par tusinde. Panasonic laver et 32" som er ok, men den koster ca. 17.000. Ellers køb en plasma, med en DVB-T boks har det et fint billede også skråt fra siden.
Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2006 kl. 19:18

Hej.

Ifølge det nyeste nummer af Alt om Data, er Philips 32PF7321D en god model, men du finder den nok ikke til 10.000,-

m.v.h.

Til top
mogwai Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2006 kl. 21:11

Der er ikke meget hjælp her. Jeg har fundet en del fjernsyn som alle er udemærket at glo på så Jens jeg tror du er urealistisk.

Med hensyn til Phillips så kan jeg ikke forstå du nævner det når jeg sider at det skal koste omkring 10.000.

Er der slet ikke nogen der kan sige hvilket af dem jeg nævnte som er det bedste? der må gerne laves en rangliste :D

Til top
mogwai Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2006 kl. 21:13
Forresten Jens - hvornår sidder du og ser fjernsyn ude fra siden af fjernsynet? jeg har da placeret mine møbler så de står ud for fjernsynet :D
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2006 kl. 21:57

Hej.

Hmmm, du skriver jo godt nok ca. 10.000 kr.
Og i den forbindelse undrer det mig lidt med flere af dem du nævner... jeg mener nemlig ikke at de kan fås til den pris... Ihvertfald ikke hos danske forhandlere som får leveret fra de "normale" nordiske importører.

Nå men, pyt nu med det... Jeg er selv lidt på udkig efter en "flad" i str. 32" evt. 37".

Og netop de dyreste af dine forslag, indgår også i overvejelsen af mine egne beslutninger.
Og efter rimelig grundige undersøgelser, (synes jeg da selv), er disse nogle af dem jeg måske kunne finde på at købe. Også i nævnte rækkefølge.

1: LG RZ-32LB1R ... er et jeg synes godt om og har set ret positivt omtalt mange steder. Det er desuden nyeste "skud på 32"- stammen" fra LG.

2: Samsung LE-32R71B / Samsung LE-32R72B ... er jo egentlig nøjagtig èt og samme apparat, lige bortset fra lidt finesser i designet. Det er ligeledes helt nyt, men har fået en lidt blandet modtagelse synes jeg. Derfor er det hos mig, dumpet ned på andenpladsen. Jeg ville nok istedet købe den gamle topmodel LE-32M61 el. vente på den nye M71, der nok kommer i løbet af sommeren.

3: JVC LT-32S60BU ... som er (så vidt jeg da er oplyst) et af JVC's nyeste i 32" gruppen, og det er stadig deres topmodel i denne netop denne str. Men mon ikke der også her, er nyt på vej.

De andre kender jeg slet intet til, og kan derfor intet fortælle om dem.
Desuden er jeg selv på det seneste nok gået et "trin" højere op ad stigen, og overvejer nu mulighederne i prisklassen omkring de 15.000 kr.

Redigeret af Pokerface - 01-Juni-2006 kl. 22:16
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Point: 349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2006 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af mogwai mogwai skrev:

Er der slet ikke nogen der kan sige hvilket af dem jeg nævnte som er det bedste? der må gerne laves en rangliste :D

Jeg har selv haft et JVC LT-32S60 og det var et rigtig godt tv (Er nu udskiftet med et LT-37M60, som er endnu bedre men også dyrer).
Men det er spørgsmålet om det ikke er bedre at gå efter de nye JVC modeller (hvis det er JVC du vil have), medmindre du kan kan finde et 32S60 til en god pris, for så meget bedre tror jeg heller ikke billedekvaliteten er på de nye modeller.

Michael

Redigeret af mjohansen - 01-Juni-2006 kl. 22:48
Til top
jens0804 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Januar-2006
Point: 393
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2006 kl. 22:29

Forresten Jens - hvornår sidder du og ser fjernsyn ude fra siden af fjernsynet? jeg har da placeret mine møbler så de står ud for fjernsynet :D

Du har da ret, det er jo kun hvis man har placeret sine møbler helt tåbeligt, eller man er mange der skal se f.eks fodboldkamp.

I sidste ende afhænger det jo også af øjnene der ser, og hvis du er tilfreds er det jo det det handler om. Jeg synes bare de LCD skærme jeg har set i den prisklasse kun duer til gode DVD film og HDTV, såsnart de skal vise alm antennesignal ser det ikke for godt ud, mange har også en tendens til at gengive hudtoner plastik aktigt. Her synes jeg klart at plasma tv er bedre. Men jeg er da også klar på at korrekt instilling kan gøre meget, og i de fleste forretninger bliver der ikke gjort meget andet end at tænde for dem.

Jeg har oplevet i Elgiganten at få demonstreret  et tv til 30.000,- tilkoblet en DVD til 398,- Det siger lidt om deres viden på området. Held og lykke, håber du bliver tilfreds.

Til top
Stouenberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2006
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2006 kl. 11:59

Oprindeligt skrevet af jens0804 jens0804 skrev:

Du kan ikke få et LCD på 32" til 10.000 der er værd at glo på, så hellere en CTR til et par tusinde. Panasonic laver et 32" som er ok, men den koster ca. 17.000. Ellers køb en plasma, med en DVB-T boks har det et fint billede også skråt fra siden.

- atter et eksempel på at der tit skrives før der tænkes. Sikke noget forbandet vrøvl...

8-) Steen

BUSH DABradio + det løse...
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Point: 505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2006 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af sommelle sommelle skrev:

Hej.

Ifølge det nyeste nummer af Alt om Data, er Philips 32PF7321D en god model, men du finder den nok ikke til 10.000,-

m.v.h.

Hvilke andre modeller er testet i altomdata nyeste nummer?

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2006 kl. 12:33

Der er ikke meget hjælp her. Jeg har fundet en del fjernsyn som alle er udemærket at glo på så Jens jeg tror du er urealistisk.

Med hensyn til Phillips så kan jeg ikke forstå du nævner det når jeg sider at det skal koste omkring 10.000.

Måske du burde ændre overskriften til bedste 32" LCD under 10k.

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2006 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af Stouenberg Stouenberg skrev:

Oprindeligt skrevet af jens0804 jens0804 skrev:

- atter et eksempel på at der tit skrives før der tænkes. Sikke noget forbandet vrøvl...

HEJ!...HAR DU ET PAR EKSEMPLER PÅ NOGLE GODE 32" TIL MAX 10.000,00KR-SOM DU VEL OG MÆRKET HAR SET MED ANTENNESIGNAL PÅ?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu