recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netgear CG3000 genstarter af sig selv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netgear CG3000 genstarter af sig selv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Klausens Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klausens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netgear CG3000 genstarter af sig selv
    Sendt: 12-August-2013 kl. 18:28
Jeg har en Netgear CG3000 router fra Yousee til mit 25/3 mbit bredbånd.

Mit problem er, at routeren vilkårligt genstarter af sig selv og mister internetforbindelsen, hvorefter Internettet virket igen.

Problemet er bl.a. opstået, når jeg har set Youtube via min PS3 og når jeg har spillet online via PS3. I dag opstod det dog 2 gange af sig selv, mens jeg så TV uden at bruge nettet.

Det er min 2. CG3000 router, da jeg fik den udskiftet, da jeg opgraderede hastigheden. Den forrige router havde samme problem.

Er der nogen som har haft samme problem?

Jeg har ikke ringet til Yousee support endnu, da jeg ville høre her på forummet førstSmile
Til top
freesoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Januar-2010
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér freesoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 19:47
Bliver den for varm?

En på newz.dk har haft et problem med den også.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klausens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 21:26
Oprindeligt skrevet af freesoft freesoft skrev:

Bliver den for varm?

En på newz.dk har haft et problem med den også.

Det kan godt ske...

Jeg vil prøve at sætte den oven på en notebook køler og så må jeg afvente...

Jeg vidste ikke, at et modem ligefrem kunne blive for varmt:)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klausens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2013 kl. 17:40
Efter at have sat 15 mm fødder under routeren har den kørt stabilt :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu