|
Netgear CG3000 genstarter af sig selv |
Besvar |
Forfatter | |
Klausens
Bruger Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-August-2013 kl. 18:28 |
Jeg har en Netgear CG3000 router fra Yousee til mit 25/3 mbit bredbånd.
Mit problem er, at routeren vilkårligt genstarter af sig selv og mister internetforbindelsen, hvorefter Internettet virket igen. Problemet er bl.a. opstået, når jeg har set Youtube via min PS3 og når jeg har spillet online via PS3. I dag opstod det dog 2 gange af sig selv, mens jeg så TV uden at bruge nettet. Det er min 2. CG3000 router, da jeg fik den udskiftet, da jeg opgraderede hastigheden. Den forrige router havde samme problem. Er der nogen som har haft samme problem? Jeg har ikke ringet til Yousee support endnu, da jeg ville høre her på forummet først |
|
freesoft
Bruger Oprettet: 01-Januar-2010 Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
Klausens
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan godt ske... Jeg vil prøve at sætte den oven på en notebook køler og så må jeg afvente... Jeg vidste ikke, at et modem ligefrem kunne blive for varmt:) |
|
Klausens
Funktioner
Tak(0)
|
Efter at have sat 15 mm fødder under routeren har den kørt stabilt :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |