recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - COD GHOSTS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

COD GHOSTS

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: COD GHOSTS
    Sendt: 19-August-2013 kl. 15:35

Vi maa sgu blive ved med at holde traditionen koerende og have en COD traad hvert aar. 

Efter BO2, som var det vaerste spil i CODs online historie, kan man jo kun glaede sig til et nyt, adrenalin pumpet spil. 

Jeg har endnu ikke bestemt mig paa om jeg venter til PS4 versionen (angiveligt til December) eller koeber til PS3. Hvad siger min COD-spillekammerater (you know who you are)?

De interesserede har vel set gameplay allerede, saa jeg gider ikke linke til det, men her er mine foerste indtryk omkring de nye tiltag. 

- De ser ud til at en del af bevaegelsesmotorikken er aendret saa loeb, kravl og hop over ting er blevet en udfordring om at ramme tingene rigtig for at goere det hurtigt. Inkluderet i det er den nye lean-mulighed, hvor man kan laene sig rundt om hjoernet. Dette er jeg noget skeptisk ved, da det goer camping muligheder endnu stoerre. 

- De nye perks bliver gennemgaaet fint her, og jeg er stort set enig i kommentaren omkring dem (mest bekymrende vaerende det omkring boosters):

http://www.youtube.com/watch?v=ZRjqCAYhD6M

- Sniping - som vel for mange er den stoerste hovedpine (ud over lag og daarlige kameravinkler) ser ud til at blive ved med at vaere en hovedpine. Se paa Driftors video hvor han spiller online. One hit kill igennem en traeboks. No scope kill fra 1m. Quickscoping er der stadig. 

- Det virker noget voldsomt, at man faar en care package med en MOAB agtig bombe, der draeber alle paa modstanderens hold og aendrer banens fysik fordi den smadrer alt. Den faar man naar man gennemfoerer nogle, efter sigende, ret nemme field orders (som kommer i loebet af en kamp). Det kan blive irriterende. 

- Ud fra nogle gameplays ser det ogsaa ud til at shotguns ikke er saa store "beasts" som i BO2 hvor det bare er point and shoot og de draeber fra noget, der ligner 10m.

- Grafikken ser meget fed ud og foeles egentlig ikke som COD men mere BF. 

BORING!
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

One hit kill igennem en traeboks. No scope kill fra 1m. Quickscoping er der stadig. 

= I'm out.

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Det virker noget voldsomt, at man faar en care package med en MOAB agtig bombe, der draeber alle paa modstanderens hold og aendrer banens fysik fordi den smadrer alt. Den faar man naar man gennemfoerer nogle, efter sigende, ret nemme field orders (som kommer i loebet af en kamp). Det kan blive irriterende. 

Endnu mere ude. 

De pleaser flertallet som bare vil have quickscoping og all-out action. Heldigvis spildte jeg ikke mine penge på BO2 og Ghosts bliver ikke spillet jeg køber den næste konsol pga. Suk - sikke en cash-cow COD er blevet. Spil-verdens svar på SW-filmene.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 11:34

Nu synes jeg stadig, at du burde kigge paa gameplay og lidt mere konkret info senere paa aaret foer du beslutter dig endeligt - selvom jeg er enig i din kommentar. 

Quickscoping er der, men skulle efter sigende kraeve ny tilvaening - svaert at sige hvor hoej indlaeringskurven er der, sikkert ikke saerlig hoej.

Jeg er stadig en sucker for hurtig action og det giver COD stadig, jeg kan endda leve med quickscoping og andet lort saa laenge de fixer lag nogenlunde og hit detection bliver forbedret til MW2 standard - hvilket det nok goer eftersom de har fjernet theater mode og ground war som jo belaster spillet. Siden theater mode blev indfoert med MW3 har vi oplevet meget daarlig hit detection. BO2 er saa vekslende i oplevelsen pga alle problemerne i spillet, at det klart er det daarligste spil i serien. 

Et problem med at fjerne theater mode er, at vi saa ikke kan finde boosters saa nemt. Ud over det, saa er der perks, der fjerner doedningehovedet over draebte teammates, hvilket vil goere det meget svaert at faa oeje paa boosters. Saa selv en godsindet perk kan blive udnyttet af idioter - CODs stoerste problem. 

Et andet problem er Danger Close er tilbage og alle ved, at det fuckede MW2 fuldstaendigt fordi Noob Tubes var saa kraftige og fordi Scavenger gav dig ekstra granater. Hvis man saa koerte One Man Army (som ogsaa er med i Ghosts) var man meget nemt en rigtig provokerende modstander. Og der er folk, der tager den nemme udvej, naar de faar vaerktoejet til det. Saadan er det desvaerre.

Ud over det, saa er Support Streaks tilbage hvilket er lort imo, da det giver daarlige spillere endnu en mulighed for at have for meget indflydelse paa en kamp ved at faa streaks selvom de doer hele tiden - nogle af streaksene er kraftige. 

De positive ting er, at banerne ser ud til at blive meget anderledes designet saa det bliver svaerere at campe eftersom der er 10 veje til at komme rundt og ikke de 3, vi ellers kender fra de andre spil. Det kan ogsaa tilfoere mere dynamik og uforudsigelighed til kampene...

BORING!
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 12:23
Hmmmm....jeg bliver vist ved MW3!

M.v.h.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 13:57
MW3 har sgu ogsaa sine problemer, som alle andre CODs. Forbindelsen er noget bedre end i BO2, men der er MOABs, en ACR og MP7, som rammer i blinde og super-soldater med alle perks (ogsaa med i Ghosts) :)

BORING!
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér viking40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 12:50
ps Online id ufo-viking

Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2008
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér viking40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 13:31
Jeg er helt SIKKER på jeg ikke kan vente med at købe ghosts bare et døgn....så køber til ps3.
Så slipper jeg forhåbentligt også for de værste børnesygdomme på ps4, og "regner" ikke med at købe ps4 før black ops 3 kommer til november 2014...men det kan "måske" ændre sig hvis ps4  viser sig at være helt fantastisk???

Quickscoping...noobtubes...overpowered våben....de kan bare komme an...det som virkelig
er irriterende er boosters  , lag , hack og anden form for ting man ingen  indflydelse har på.

Redigeret af viking40 - 21-August-2013 kl. 13:41
ps Online id ufo-viking

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 14:11

Ja, jeg kunne leve med alt lort hvis forbindelsen bare bliver flydende og fair...Og det er klart, at du ikke kan vente, du spiller jo ikke andet!

Jeg er så småt blevet i tvivl om jeg overhovedet skal have det..ved jeg i det store og hele bliver skuffet, men ved også, at der bliver sjove momenter...det er bare ærgerligt hvis dig Viking og Papak ikke hopper med på PS4...så har jeg ikke noget hold..

Under alle omstændigheder så siger Sonys chef, at der bliver en stor rabat til dem, der køber PS3 versionen og så skifter til PS4 versionen senere..de får lov til en digital version af spillet billigere, men han sagde ikke hvor meget...

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 14:27
10 euro koster det
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af viking40 viking40 skrev:

Jeg er helt SIKKER på jeg ikke kan vente med at købe ghosts bare et døgn....så køber til ps3.
Så slipper jeg forhåbentligt også for de værste børnesygdomme på ps4, og "regner" ikke med at købe ps4 før black ops 3 kommer til november 2014...men det kan "måske" ændre sig hvis ps4  viser sig at være helt fantastisk???

<span style=": rgb250, 250, 250;">Quickscoping...noobtubes...overpowered våben....de kan bare komme an...det som virkelig</span>
<span style=": rgb250, 250, 250;">er irriterende er </span><span style=": rgb250, 250, 250; line-height: 1.4;">boosters</span><span style=": rgb250, 250, 250; line-height: 1.4;">  , lag , hack og anden form for ting man ingen </span> indflydelse har på.

Kan man hacke på konsolversionen ? Vidste for det første ikke det var muligt på en konsol og for det andet så har jeg spillet omkring 300 timer BO2 PC version uden at opleve en hacker. Jeg er selv 9 ud af 10 gange jeg har spillet, blevet kaldt for hacker og min steam profil bugner af sure beskeder, men jeg er faktisk overrasket over at jeg aldrig er stødt ind i nogle, i hvert fald tydelige, hackere i BO2.

Er der kommet nogle ting frem om sådan noget som League play ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 15:05

Ja, man kan godt hacke på konsolversionen. Det er muligt når hackeren bliver host, så er det jo ham, der er serveren, og kan lave ballade (som jeg forstår det). Der er videoer med det på Xbox. Så er der jo hele lag switch problematikken, prøv tjek videoer med det. Sygt.

Jeg har heller ikke oplevet hackere, men en håndfuld boostere.

League Play er jo en god ide, men en fail, der er fandeme ikke mange, der spiller det.

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 15:08

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

10 euro koster det

Sygt og fedt. Det kan jeg godt leve med, specielt fordi PS4 versionen er ca. 10 euro dyrere. Så kan jeg starte med at købe PS3 versionen og spille med bl.a. Viking og Papak som begge siger, at de ikke vil have PS4 med det samme Confused og så se på situationen til December hvor PS4 versionen skulle komme. 
Jeg formoder, at der bliver en del mindre spillere på den nye konsol (på Xbox One er det nok en anden sag eftersom de har deres exclusive samarbejde med Activision og satser på, at COD og "dedikerede" servere på One sælger maskinen, hvilket de også kommer til i USA, hvor Xbox alligevel er foretrukken).

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu