|
S: Roomba 555 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
weirdo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2013 kl. 12:29 |
Hej Recorders!
Jeg har en roomba 555, som max er brugt 10 gange, derfor er det hele stortset som ny. Præcis 1 år gammelt, købt i elgiganten horsens, kasse og tilbehør haves selvfølgelig. befinder sig i vejle, og HBO 1000kr |
|
![]() |
|
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke pet serie vel?
|
|
![]() |
|
weirdo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Jo det er
|
|
![]() |
|
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
Hvordan vurderer du den tager hunde og kattehår?
|
|
![]() |
|
Jeg har en kat der fælder meget, jeg prøvede også at spille ris og andet snavs i køkkenet for at teste, jeg var utrolig overrasket over den.. den er mindst ligeså som en almindelig støvsuger.
Grundet til at den ikke blev brugt er meget simpelt, kæresten kan ikke forstå ideen med en robot støvsuger, så hun pakkede den altid HELT væk... :D Boede jeg for mig selv med en kat/hund så ville jeg bruge den som den skal bruges!
|
|
![]() |
|
Hmm tænker lige over det.
|
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
Kan den komme til københavn? :)
|
|
![]() |
|
Den kan sagtens komme til kbh
Har original emb somewhere mener jeg :)
|
|
![]() |
|
Byder 1000 kr
|
|
![]() |
|
Slutter forresten på Fredag kl 22.00
|
|
![]() |
|
mbjerregaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 222 |
Ved du hvor lang tid den kører på batteriet? Og evt hvor mange kvm den kan tage? :-)
|
|
![]() |
|
Mbjerregaard
Puha ingen ide :( |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |