|
S:Argon S:C1/SUB840 - Slåtil - 2000kr |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Mikkel.Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 214 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 08:31 |
Jeg har købt denne gennem en kontakt, men har fortrudt købet da jeg i stedet har kastet kærligheden på en soundbar fra LG, som viser sig, at være en bedre løsning til min stue, til stuealteret (og fruen) Sættet er brugt 1 gang, og er som nyt Der er ikke kvitt på, men jeg laver gerne et købsbevis til produktet, hvis det skal sælges. Redigeret af Mikkel.Hansen - 19-Oktober-2013 kl. 16:09 |
|
![]() |
|
thesos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sælges det kun samlet ellers kunne jeg godt være interesseret i din sub?
|
|
![]() |
|
Mikkel.Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 214 |
Sælges det, så er det samlet.
|
|
![]() |
|
thesos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Ok bare i orden, held og lykke med salget.
|
|
![]() |
|
ingen?
|
|
![]() |
|
Prissat til 2500 pp
|
|
![]() |
|
2300pp
|
|
![]() |
|
Ingen der kan bruge dem?
|
|
![]() |
|
Dymo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Status: Offline Point: 2 |
Er det i original emballage og beslag osv... ?
|
|
![]() |
|
Alt er med. Men enhederne er i en anden kasse. Subben kommer i original.
Der er det med, som jeg modtog det i fra producenten
|
|
![]() |
|
Forsvandt du igen
|
|
![]() |
|
Dymo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Status: Offline Point: 2 |
Jep er væk igen. Det er ikke noget for mig da det ikke er i originalt emballage og med home lavet kvitt.. Skulle ha brugt det til gave.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |