|
Optoma HD25E |
Besvar |
Forfatter | |
Lynetk
Bruger Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 88 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 09:57 |
Hej.
Jeg har for 10 dages tid siden erhvervet mig en Optoma HD25E fra hifi-klubben. Jeg synes projektoren leverer et rigtig flot billede, dog har jeg svært ved at få den skarp over hele billedet. Det ses mest ved tekst, når jeg feks bladrer igennem netflix på AppleTV. Jeg kan ved justering af fokus enten få toppen eller bunden af billedet til at være helt skarpt, men ikke samtidig. Ved film ser jeg det ikke mm jeg har justeret toppen af billedet til at være skarpt, da underteksterne så bliver uskarpe i bunden. Er lidt i dilemma om jeg skal :
Har naturligvis søgt lidt på google og kan se jeg ikke er den eneste der oplever dette ved Optoma´s billige projektorer, men kunne da være spændende at høre om der var andre herinde der havde oplevet det samme med hd25 serien. Til info kan jeg fortælle at billedet bliver skudt op på et 100" DNP Supernova Flex Classic lærred. På forhånd tak. Redigeret af Lynetk - 07-Oktober-2013 kl. 10:00 |
|
MarkR
Bruger Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at placere projektoren anderledes? Det lyder som om at du skyder "skævt" på lærredet. Benytter du nogen form for keystone?
Jeg ville se mig om efter en projektor med lens-shift for nemmere placering, hvis jeg ikke kunne få billedet skarpt.
|
|
Lynetk
Bruger Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 88 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Mark.
Ja jeg har prøvet at rykke projektor rundt, og sørge for den er så tæt på 100% lige på lærredet som jeg overhovedet kan. Jeg benytter ingen keystone eller anden form for manipulering af billedet.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |