recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC tv i Elgiganten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JVC tv i Elgiganten

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: JVC tv i Elgiganten
    Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 16:07
Hej

Jeg troede ikke JVC lavede tv mere, man kan se at Elgiganten nu har 2 på tilbud i avisen til næste uge. Er det mig der er helt forkert på den eller er JVC tilbage på dette marked.

Mit gamle JVC har jeg været glad for men er der nogen der kender disse og om det er ok kvalitet.

Link til tv

Jesper

Redigeret af Packer - 25-Oktober-2013 kl. 16:08
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 16:17
Oprindeligt skrevet af Packer Packer skrev:

Hej

Jeg troede ikke JVC lavede tv mere, man kan se at Elgiganten nu har 2 på tilbud i avisen til næste uge. Er det mig der er helt forkert på den eller er JVC tilbage på dette marked.

Mit gamle JVC har jeg været glad for men er der nogen der kender disse og om det er ok kvalitet.

Link til tv

Jesper
Svært at sige hvorledes de nævnte TV performer, men før i tiden var JVC et ganske glimrende TVSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 16:27

Ja, havde selv et i begyndelse af 80erne, der stod VICTOR på det, bagpå TVet under typenummeret stod der Japan Victor Company.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 17:55
Så mangler vi bare pioneer går igang igen.

Havde godt set det for et par uger siden, måske er det JVC, måske er det bare licens på navnet.

Jeg har et gammelt JVC 26" LCD og det sidste billedrørs tv jeg havde var et 32" JVC Interiart (eller hvad det nu hed) fantastisk TV.

Redigeret af vclarke - 25-Oktober-2013 kl. 17:57
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19680
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 18:01
Jvc har ikke produceret tv længe. Det er tv produceret af andre med jvc navnet på.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 18:08
Hej

Men det gør det jo bare endnu mere spændende. Hvem laver TV i JVC's navn og er det en kvalitet man forbinder med JVC.

Jesper
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 18:28
Måske de samme som producerer Blaupunkt tv?
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 18:31

Ja, det er ikke umuligt at Tyrkerne har en finger med i det også.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 19:00
Så det godt i sidste uge, men er ret sikker på det er en banan producent der har købt rettighederne
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19680
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 19:00
Orion har produceret tv med JVC navnet på i en del år....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
jones33 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Oktober-2013
Sted: danmark
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jones33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 02:22
Det er fra kineserne det kommer fra til JVC i de nye.

Samme sted som Thomson f.eks.
Til top
Dennis_m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2013
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 08:02
Oprindeligt skrevet af jones33 jones33 skrev:

Det er fra kineserne det kommer fra til JVC i de nye.

Samme sted som Thomson f.eks.
Lige præcis, hvis man tager ud og kigger bruger de "jvc" fx 100% samme fjernbetjening som thomson´s tv, og på kassen er klistermærkerne med modelnr osv fraktisk talt de samme som thomsons, samme størrelse/design, serienumrene er samme antal cifre og starter med samme bogstaver.

-Dennis.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu