|
SONY tv genstarter af sig selv ? |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-November-2013 kl. 16:12 |
Hejsa.
Jeg har et SONY KDL55HX923BAEP. Det er begyndt at genstarte af sig selv , er sket ca 4 gange. Dvs , det slukker og tænder igen med det samme . Stein |
|
![]() |
|
Morton ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2012 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er det fordi det opdatere sig selv..mit Samsung tv gør det samme...
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Så deaktiverer man opdaterings funktionen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det SLUKKER og TÆNDER, det kan da ikke være pga opdatering
|
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
Jeg har oplevet det samme på mit SONY tv, dog en anden model, 4-5 gange indenfor de sidste par år. (sker gerne kort tid efter jeg har tændt det - aldrig efter f.eks. 1 times brug). Mistænker lidt, at det er fordi jeg ikke lader det starte ordentlig op, men derimod har travlt med at skrue rundt/ind i menuen/over på hdmi etc. ... Det kan jo være lidt langsomt om at starte ordenlig op ;)
Redigeret af minusop - 25-November-2013 kl. 17:41 |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
Jeg har også et sony tv. Har haft det i 3 år.
Her de sidste 2 måneder er den også begyndt at slukke og tænde igen. Det sker efter ca 30-60 min efter jeg har tændt for tv'et. Alt i alt er det vel sket 5-6 gange de sidste 2 måneder. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
Skynd dig at tage fat i sælger og reklamer...... Klaus |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
Det er bare træls når det "kun" er sket 4 gange.
Jeg kunne forestille mig at de måske henter tv'et og stiller det op på værkstedet. Men her sker/opdager de ikke fejlen. Så kommer det tilbage igen efter 14 dage. Det var bedre hvis det skete noget oftere. Periodiske fejl er noget pis. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du optager det bare på video
|
|
![]() |
|
Mit har som jeg skrev gjort det 5-6 gange på 2 måneder.
Det er dæleme meget der skal optages, og jeg har heller ikke en videooptager ![]() |
|
![]() |
|
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
Ved ikke om jeg fik forklaret mig ordentligt , jeg tænder tv og efter ca 5 sek , slukker det og tænder igen , og jeg rører ikke remote .
Og ville også have fat i sælger , men fuck hvor træls , er 2 år om 1 mdr. Og som en nævner , de stiller det et sted og lader det stå et stykke tid og siger så der er ingen fejl , som de kan finde , lort Stein |
|
![]() |
|
En tlf! Du må ha en fornemmelse for hvornår på døgnet det sker |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |