|
Kassetteadaptor. Kvalitet? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2013 kl. 13:16 |
Har anskaffet mig en ældre vogn som har båndafspiller, og er lidt i tvivl om kvaliteten af disse adapterer.
Er der nogen der har erfaring med disse adapterer. Har set denne på bud: http://www.avxperten.dk/adaptere/adapterkabel/minijack-til-kassette-adapter.asp Mvh Emil |
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det virker, men jeg ville dog udskifte til en radio med MP3 og AUX Input.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ja ved det ville være optimalt, men er original radio som sidder integreret i bilen og vil af princip ikke skifte den. Bliver nok også mest løsning til damen eftersom jeg selv skal have lavet bånd dertil.
Er der for resten nogen der har ubrugte kassettebånd til salg?
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Jeps, men det er til afhentning i Hammel....
Klaus |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Jeg ville nok overveje en lille FM sender, så er man fri for at have en ledning hængende ud af radioen.... Klaus |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Til den pris ville jeg da købe det blot for at se om det var noget jeg kunne leve med. Det er trods alt håndører der er tale om, og damen bliver sikkert glad så længe hun kan få sin musik ud af højtalere :-)
|
|
![]() |
|
Ja tror sgu også bare jeg prøver. det sgu en sjov lille fætter sådan en. Og ja damen er nok tilpas bare der er noget lyd.
Hvordan fungere den FM sender og er det "rigtige" tomme optage bånd du har Klaus?
|
|
![]() |
|
Fm senderen modtager lyden fra telefonen (eller hvad man nu slutter til den) og laver det om til et fm signal. Dette signal modtager man så på sin radio.
Oplagt, hvis man eksempelvis har en veteranbil...... http://www.mytrendyphone.dk/shop/haandfri-3-5-117937p.html Klaus Redigeret af KlausDM - 05-December-2013 kl. 19:40 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Hov - jeg har nogle brugte kassettebånd liggende. - Highend Maxell/TDK så vidt jeg husker. (det er ved at være noget tid siden jeg har set på dem, men sidst jeg gjorde fandt jeg da ud af nogle af dem koster tæt på 1000 i mint condition (hvilket jeg absolut ikke vil tage, men vil egentlig bare gerne have de får et godt hjem) - Er i Århus.
sig til med PM hvis det har interesse. |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Kassetteadapteren fungerer ganske fint - bedre end de fm-transmittere jeg har prøvet
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1563 |
I bedste fald fungerer de halvdårligt…
![]() |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |