|
SVS vs Velodyne |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Di Gio ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2007 Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-December-2013 kl. 10:19 |
Jeg har solgt min SVS PC13 Ultra cylinder sub pga. den ikke kommer til passe ind i vores nye stue.
Mit nye setup vil jeg prøve at have 2 kompakte subs til hver front højttaler som gerne skulle benyttes til stereo. Min tidligere PC13 synes jeg ikke fungerede optimalt til stereo. mine primærte mål er: SVS SB13-Ultra Velodyne Optimum SPL-1200 ultra jeg er sgu meget i trivl om hvad jeg skal vælge, jeg ved SPL-1200 gør det godt til musik, hvor jeg er mere usikker på SB13 pga den er så ny på markedet. evt et 3 valg som jeg har oversæt? den må max være 45x45x45 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at kigge nærmere på EarthQuake minime P12.
Jeg har spillet den op mod en svs p12 plus og det resulterede i at jeg nu har 2 stk EarthQuake stående herhjemme. Dimensioner (HxBxD): 34,9 x 38,1 x 41,3 cm |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Nu har jeg jo selv en SPL Ultra, og synes at den er brilliant til musik, men alt andet lige må det jo komme an på dine preferencer, så ud og lyt på de relevante emner.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Jeg har en spl 1200 og er SVÆRT tilfreds med den, men som hother siger, så lyt til dem og find ud af hvad du mest er til.
|
|
![]() |
|
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Skal det forståes sådan at du vil have to subs, én sub til højre og og én sub til venstre kanal? Det er nemlig en dårlig idé.
Brug af 2 subs er en god løsning, men hvis du skal udnytte de potentielle fordele, fremfor én stor sub, kræver du at du giver dem begge det samme summede signal af de 2 kanaler. Just saying ![]() Edit: Slåfejl. Redigeret af Stereolab - 08-December-2013 kl. 15:18 |
|
![]() |
|
de for selvfølgelig samme summede signal :)
Jeg må prøve ud og høre de forskellige. Er der ik nogen der har hørt SVS SB13-Ultra?
|
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
Jeg har lige købt en SVS SB13-Ultra og er godt tilfreds prøv eventuelt at se følgende anmeldelse
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
Den anmeldelse har jeg overset.
De er dælme begejstret over den og har ik noget negativ om den...! jeg må en tur til sønderjylland og høre den.
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Hvad med en B&W PV-1? Den er hurtig, musikalsk og WAF..
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
var nede og høre B&W PV-1D i Hifi-klubben idag. Nok den flotteste sub jeg har set til dato.
Den gjorde det også ganske fint, men jeg fik aldrig den WOW effekt som jeg fik første gang jeg hørte min SVS PC13.
Dog skal det siges at den gjorde det ret godt til musik, langt bedre end min tidligere PC13. |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Pv-1 performer bare ikke ret godt ift pris synes jeg.... Alt for tam...
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Allright :-) Det var da et forsøg værd.. IMO findes der ikke andre kompakte subs end nævnte B&W der har speed nok til musik.. Der er også en MK Sound X8, den er knap så kompakt men hurtig og masser af power, den er dog ikke billig og du vil nok savne bund. Der er også en MK Sound mx250, den har både bund, speed og en god pris, men den er en kæmpe. Osbech: Jeg tror ikke du skal se den B&W som ydelse vs pris, men mere ydelse vs design.. |
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |