|
Google Play |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2013 kl. 17:26 |
||
Hej
Google Play er godt igang med at tømme min bankbog de forlanger betaling for flere gratis spil og har trukket fra min konto optil 8 gange for sammen spil. hvordan kan de gøre det? skal jeg ikke indtaste kontrol koden på fra visa for at gennemføre købet også? |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Har dit barn spillet et gratis spil. Den spørger kun til koden, hvis du sætter det til. Som standard, husker den bare på den og du skal blot trykke OK. Du er ikke den første, der er blevet rippet af et barn, der spiller et "gratis" spil, hvor du kan købe ting i spillet.
|
|||
![]() |
|||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
||
jeg er røstet det ene spil er http://www.socialpoint.es/games/dragon-city/ hvordulen står der noget om penge der? |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
||
Hvad har det link, du henviser til, med Google Play at gøre?
|
|||
![]() |
|||
||
du kan også få det her link https://play.google.com/store/apps/details?id=es.socialpoint.DragonCity&hl=da |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
||
Hej Nagash jeg har afkrydset begræns køb så jeg aner ikke hvad problemet er ![]() |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
Pingi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
||
I følge deres side http://support.socialpoint.es/games/dragon-city/ can man købe "Gems" inde i spillet.
Mange "gratis" spil tjener deres penge på at man kan købe ting inde i spillet.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
I indstillinger på tablet kan der stoppes for køb til spil
|
|||
![]() |
|||
Pingi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
||
Du kan fjerne dit kreditkort på http://wallet.google.com
Redigeret af Pingi - 11-December-2013 kl. 18:16 |
|||
![]() |
|||
||
kortet er fjernet nu fra wallet det var så de 1900kr ![]() knægten må så også haft luret adgangs koden dygtig dreng |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Sure penge at miste. Men trøst dig med, at du langt fra er den eneste. Har læst om mange forældre, hvis børn har tastet løs på deres tablet og købt løs i spil.
En af de første sager jeg kan huske, var en unge der hadve købt ind for over $10.000. Så dit beløb er endda i den lave ende. Se det som en lærestreg i, at det er vigtigt at opdrage sin unge i brug af elektronik, inden de får det stukket i hånden.
|
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
||
Jeg vil faktisk syntes at du kan kræve pengene retur, du kan sige at det ikke er dig som har foretaget købet.
et kort er personligt, og et træk forårsaget af andre på dit kort mener jeg ikke holder vand, og da jeg går udfra dit barn er mindreårig så kan de ikke foretage køb med kreditkort.. hvad enten de så har luret en kode eller ej. Det vil uden tvivl blive en kamp at få kr. tilbage, men hvis det var mig så havde jeg krævet det, og det er faktisk lykkedes mig i en lignende sag, dog var det så et teleselskab der trak på mit kreditkort for nogle ydelser min søn uforvarende havde købt på et site, som sms coins, efter 4-5 afvisninger, og en snak med chefen så fik jeg tilbageført pengene. Da jeg talte med teleselskabet var der meget fokus på om jeg havde givet samtykke til om han kunne købe eller ej, hvilket jeg ikke havde.. min argumentation uanfægtet var at JEG ikke havde foretaget et køb, og at de derfor IKKE kunne trække penge på MIT kort, uanfægtet at jeg så havde udstyret min søn med en mobiltelefon.. derved havde jeg jo ikke givet tilladelse til at der så kunne købes ubegrænset på mit kreditkort. edit i øvrigt hvis ikke teleselskabet havde givet sig, var jeg indstillet på at prøve og afvise betalingen i banken, med henvisning til at JEG ikke havde foretaget et køb, i juridisk forstand er der nemlig forskel på hvad jeg og min søn foretager sig, og tager han mit kort og misbruger det på nettet... så er det jo ikke mig som har foretaget et køb.. min søn har naturligvis så et helt andet problem, men er man mindreårig.. og havner i en situation hvor man uforvarende kommer til at gøre det.. så vil jeg nægte og tror at det for nogen konsekvenser for barnet, og banken må vel her være nødt til at refundere købet grundet indsigelsen. Redigeret af rhsin - 12-December-2013 kl. 08:33 |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |