|
Pio sidder fast på væg |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Slotski ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2013 kl. 13:49 |
|
Ændre lige mit indlæg, og håber nogle kan komme med gode råd.
Jeg har en Pioneer KRP 500AW som jeg ville tage ned fra væggen, det sidder på originalt vægbeslag fra Pioneer PDK-WM02. Nu vil jeg have tv'et ned, da det både skal andetsted hen, men også en tur til service. Det sidder simpelthen som limet til vægbeslaget. Hvad gør man?? Er der nogle der har forslag til hvordan det smartest gøres. Skal jeg få fat i et par super stærke venner, eller hvad ville i gøre? Mvh. Martin Redigeret af Slotski - 29-December-2013 kl. 00:33 |
||
![]() |
||
Meier ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har du et billede?
Der er måske en låseskrue der forhindre utilsigtet aftagning? Googlede lige en manual - har du fjernet sikringsskruerne i siden? Evt også i toppen, hvis de sidder der. Hvis de er væk, burde du vel kunne løfte skærmen af? |
||
![]() |
||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|
Er det tv eller beslag der sidder fast!?
Kunne det tænkes væggen var malet kort før monteringen, så beslag nu er klistret fast i det? |
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
![]() |
||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|
Nå Sorry læste forkert, kan se du mener tv... Så må det næsten være en sikring skrue eller lign?
|
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
|
Det modsatte af hvad man gjorde da man hængte det op? http://docs.pioneer.eu/Manuals/PDK_WM02_AZR1099_manual/?ForceLanguage=da Som jeg ser det, er det en ramme der hænger på væggen og et par metalstykker på fjernsynet, når man har hængt fjernsynet op, sikrer man det med et par skruer. Det er vel bare de skruer der skal ud igen? Klaus |
||
![]() |
||
Markh ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: København Status: Offline Point: 317 |
|
Jep - de to store skruer, der griber fat i den nederste del af beslaget skal løsnes. Derefter kan du forsigtigt vippe bunden af TV'et lidt ud fra væggen og løfte det op og fri af beslaget. /Mark Redigeret af Markh - 29-December-2013 kl. 10:31 |
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
|
Der sidder en lille skrue som tyverisikring et sted.. husker den selv fra mit eget der blev skruet op.. men husker ikke hvor ;-) Fat i lommelygten og brillerne ;-)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
På mit beslag sidder skruerne i bunden og kræver en meget lang skruetrækker for at komme til. En go tyverisikring i sig selv.
|
||
![]() |
||
Slotski ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
|
Meier
Jeg syntes umiddelbart ikke der der en sikringsskrue i min brugervejledning. Du må meget gerne linke til den du har fundet. |
||
![]() |
||
|
Kampus og Mr. Claude, all right jeg prøver at kigge lidt igen :)
|
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|
De sidder i bunden er jeg sikker på.
Under og lys på og tag billede hvis du ikke kan komme ind til væg for næsen ![]() |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
proms ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2006 Sted: Kalundborg Status: Offline Point: 158 |
|
Hej
Jeg har engang haft et pio ,mener at kunne huske at det glider lidt ned i 45 grader 15 mm eller så ......skal så op modsat.... Giver det mening...... ![]() |
||
Samsung 65" SUHD TV 65KS8005
Samsung 55" F8005 Samsung 49" Philips 42 Pfl 7695 Philips 32 Pft 6500 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |