|
Er Logitech Harmony Ultimate Hub nok? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mixart ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2014 Sted: Hobro Status: Offline Point: 110 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2014 kl. 17:10 |
Jeg har et Thule PA350B effektforstærker samt Thule PR350BV forforstærker og der er begyndt at blive bøvl med den gammel fjernbetjening. Det er nærmest umuligt at finde nogen, der sælger fjernbetjeningen alene, da firmaet gik konkurs i 2008 cirka.
Men jeg har faldt over Logitech Harmony Ultimate Hub og så bruge min iPhone 5 som fjernbetjening. Er dette muligt over et gammel anlæg eller burde det bare virke lige til?
|
|
![]() |
|
mixart ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2014 Sted: Hobro Status: Offline Point: 110 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan se at Hub'en understøtter mit elektronik. Fedt!
Er det så nok bare at købe den her? http://www.logitech.com/da-dk/product/harmony-ultimate-hub?crid=60 Eller skal man også købe dette produkt oveni? http://www.logitech.com/da-dk/product/harmony-smart-control?crid=60
|
|
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Ellers køb en logitech smart kontrol.
Der følger en rigtig fin lille remote plus du kan bruge din iphone på samme tid |
|
![]() |
|
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
Jeg har selv invisteret i smart control versionen, for jeg tænkte at jeg måske ville blive træt af at bruge telefonen som remote, og rigtig nok blev jeg træt af det, bruger kun telefonen til at tænde op for udstyret så det er klart når man går ind i bio'en, til resten bruger jeg den medfølgende fjernbetjening.
|
|
![]() |
|
Burde det så bare virke eller skal min Thule forforstærker ikke havde nogen form for IR modtager eller bluetooth?
|
|
![]() |
|
For det har den nemlig ikke indbygget
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Så vidt jeg kan se, så bruger en PR350 da alm. IR? Hvad er det du mener der gør den så speciel?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Det var bare mig, der havde læst forkert. Så tror jeg at jeg nupper smart control versionen.
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Personlig syns jeg at Logitech hub'en er rigtig lækker at betjene med både iPad og iPhone, men jeg vil nu ikke selv undvære en rigtig fjernbetjening, derfor har selv en ultimate (touch) og den er faktisk ret fed. Kan også styre PS3 uden ekstra tilbehør
![]() |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
Men som overskriften siger/spørger... kan man konfigurere opsætning af et anlæg med hubben alene ? Altså, med en pc til opsætning & en smartphone som eneste fjernbetjening ?? Bond
![]() Redigeret af bbond - 31-Januar-2014 kl. 17:03 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Ja
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |