|
Navigation app til android.. |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
jakob_joh
Junior bruger Oprettet: 05-Marts-2014 Sted: København, DK Status: Offline Point: 28 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Marts-2014 kl. 12:25 |
Hej folks, er der nogen der har erfaringer og kan anbefale en god navigations app til android, søger noget der i betjeningen minder om en tomtom.. ;-)
Mvh. Jakob |
|
Jakabov
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor ikke bruge Google Maps?
|
|
jakob_joh
Junior bruger Oprettet: 05-Marts-2014 Sted: København, DK Status: Offline Point: 28 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan man opsætte den til at opføre sig som en almindelig bil gps navigations enhed, "drej til højre om 300 meter osv.."
Sorry hvis det er et tosset spørgsmål, er lige vågnet op i det 21. århundrede med en nyindkøbt smartphone! ;-) Må lige prøve at kigge lidt på google maps |
|
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
hehe jeps du kan måde vælge bil/gå/cykle :)
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
jakob_joh
Funktioner
Tak(0)
|
Allright det må jeg prøve, mange tak for hjælpen!
|
|
Jakabov
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Funktioner
Tak(0)
|
Var så lidt, bruger det selv og det er udmærket. :-)
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er stemmevejledningen bedre på Android end på iOS? På iOS går stemmen kold når man skal af i en rundkørsel. Det er der åbenbart ikke lagt beskrivelser ind om, så stemmen siger blot "Om 200 m..." og ikke "om 200 m - tag 2. Afkørsel i rundkørslen".
Redigeret af Torben Rasmussen - 05-Marts-2014 kl. 14:29 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker som en hver anden GPS Garmin/Tomtom. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Deaster
Bruger Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man skal bare huske at det bruger data, så det er fint i Danmark, men kan dog blive relativt dyrt at bruge i udlandet.
Af standalone navi programmer til Android vil jeg anbefale TomTom eller Navigon, de andre synes jeg ikke kommer i nærheden af disse.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Google Navigation som er i Android er fuld på højde med Garmin/Tomtom. Nu er der heller ikke længe til at det ikke koster extra i EU at bruge Data. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Jakabov
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan godt lade sig gøre at bruge kort offline på Google Maps, gjorde jeg selv for 3 uger siden da konen og jeg var i Hamborg. Der er ikke en decideret guide men man kan bruge snydetricks (google it). :-)
|
|
jakob_joh
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar allesammen, standalone er at foretrække da jeg også bevæger mig udenfor landets grænser! ;-)
Findes der noget der fungerer der er billigere end tomtom app'en..? |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |