|
Ingen lyd i mit headset? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2014 kl. 21:14 |
jeg vil til at høre noget musik i mit headset men der er ingen lyd. jeg bruger Windows mediaplayer. jeg kan se når jeg trykker på højtaleren nede i hjørnet af skrivebordet kan se jeg der er lyd. fordi de grønne bjælker kører op og ned.
Når jeg laver en test inde i Asus realek og kører en stereo test kommer der godt nok lyd. først i venstre øre og derefter i højre øre. Hvad er der galt der er noget som ikke vil arbejde sammen? Tak ![]() Redigeret af sorensen - 28-Marts-2014 kl. 13:07 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
husk at vælge det ikke skal være alm højttalere som output.
|
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
hvor kan jeg slå høretelefonerne til?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
hvad er det for noget "analog" for/bagside på billedet? - Hvis der kan sættes et flueben ved nogle af dem skal du nok vælge den hvor headsettet sidder i.
|
|
![]() |
|
det har jeg gjort jeg bruger dem på fronten men der kommer ikke noget lyd ud. sku underligt
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
...
Redigeret af Jørgensen - 28-Marts-2014 kl. 19:48 |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Prøv det grønne stik på bagsiden. Mit gæt er, at frontbøsningerne ikke er tilsluttet på bundkortet.
|
|
![]() |
|
der står når jeg tilslutter foran så kommer der frem nede i hjørnet af skrivebordet at minijack er tilsluttet
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Du er sikker på at dit headset ikke er i stykker?
Klaus |
|
![]() |
|
det virker fint når jeg jeg sætter det i det grønne stik bagpå.
|
|
![]() |
|
nu har jeg flyttet dem til front siden nu virker det også der. men når jeg putter lydstikket til min skærm og vil vil have lyd der igennem bagpå så kommer der ikke noget der. kan man ikke bruge begge?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Åbenbart ikke......
Det er op til producenten af lydkortet (måske endda versioner af driverne) om man kan det... Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |