recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology NAS  DS213 problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Synology NAS DS213 problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
holy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér holy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Synology NAS DS213 problem
    Sendt: 30-Marts-2014 kl. 20:46
Hejsa.

Efter strømafbrydelse kan jeg ikke logge ind i admin interface på min NAS.

Den siger "system er ved at være parat login senere",  og nu har jeg givet den over 1 dag til at blive klar og kan stadig ikke logge ind.

Shares osv er der fint adgang til.

BOKSEN står og blinker konstant "BLÅ" ved power knappen..

Er der nogle der kan hjælpe?

Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 21:35
Brug Synology Assistant (download) til at se status på din NAS og eventuelt afbryd en igangværende consistency check så du kan logge ind.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
holy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér holy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 10:57
mange tak det prøver jeg ;)
Til top
holy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér holy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 11:06
Hmmm Synology assistant siger bare "Starter Servicer" og der sker ikke mere :(
Til top
fllau Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Februar-2006
Sted: Århus, Denmark
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fllau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 11:10

Læs her:
https://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=108&t=82141
Du skal have en ekstra disk du kan bruge, for at få gang i den igen. -læs mere på linket ovenfor..

Redigeret af fllau - 31-Marts-2014 kl. 11:13
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 12:11
Havde en ds109 med samme problem
Det løste jeg ved at tage strømmen fra og koble den til igen
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu