|
Philips tv = meget for pengene ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-April-2014 kl. 14:56 |
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/32PFL4208T/philips-32-smart-led-tv-32pfl4208t
Skal ha købt det til børneværelse . Jeg har tidligere haft mit bøvl med philips kundeservice ,men det her er da billigt ;) pyt med full hd delen ... Men udover at den har de tunere der skal bruges så syntes jeg også netflix , youtube , spotify apps i smart tv delen trækker, Er der nogen der har erfaringer med den her model ? Mvh michael
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Philips kundeservice sucks.
Philips software sucks. Philips softwarestabilitet sucks. Philips hardware er middelmådig. Phillips billedkvalitet er forbedret (fra ringe til knapt så ringe) Billigt - ja. Ville jeg købe det - neeeej. Klaus |
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Ja ja... du har ret i nogle af tingene .. men skal vi ikke håbe på det ikke går i stykker ? og at de er blevet bare lidt bedre ? og at min datter der fylder 6 år ikke er så hysterisk med teknik som sin far ;) ( endnu )
mvh michael
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Men glem alt om det med "smart tv", det ubrugeligt... Men til børneværelset... Billigst = bedst, ungerne er skide ligeglad...
Vi står i samme situation, vi vil gerne have et til vores datter, men hun er kun 2, og enten skal vi ha boks til, hvilket ikke rigtig dur, eller så skal vi ha et med s2 tuner, de koster fra 3500 og opefter... Det giver jeg altså ikke for et børnetv :P |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
Tja til den pris kan man vel ikke gå helt galt i byen. Sindsygt, at man kan få 32" til så lav en pris i dag
![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Har du læst kundeanmeldelserne hos Elgigenten? Det lyder ikke godt. Smart-tv virker til at være ringe.
Så hellere dette her til 2999,- Det har jeg set i brug, og det har et godt billede. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Ja det er utroligt hvad man kan få for 2500 kr..
Vi bruger meget spotify så det er en fed ting . Mon der er eller snart kommer en app til smart tv fra dr ? iøvrigt kan man også styre tv og smart tv via tablet og tlf osv. optage .. osv,,, tilslutte skype kamera . ( så kan jeg fremover råbe fra stuen IKKE MERE TV ... og senere slukke via tlf
![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Det Panasonic, jeg nævnte før kan fås til 1898,- her:
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Er i tvivl om den egentlig kan bruges til spotify ? er der nogen som ved hvor man kan se en oversigt over apps til philips smart tv ? ( den har deezer musik app )
mvh michael
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Netop fordi hun er så lille skal hun da have noget, der bare fungerer - og det kan man ikke sige, at SmartTV-delen i et 2013 Philips tv gør. Her er et eksempel på, hvor pinefuldt et 2013 Philips er at betjene (og dette er endda deres "premium" SmartTV platform som skulle være bedre end den, der måtte være i modellerne under 6000-serien): https://www.youtube.com/watch?v=sDP0PLAUKiY Se helt bort fra SmartTV-delen når du køber tv og køb en Apple TV 3 til at håndtere den side af sagen - i hvert fald hvis du er helt nede i "bunden" af markedet hvad angår pris og størrelse. |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Vi gav 7000 for tv'et til knægtens værelse, han er 4 år. Han har egen pc hvor hvor han styrer XBMC, Netflix via Windows 8, Youtube uden problemer.
Det på pigernes gav vi 6500 for, de har også pc til det samme de er 5 og 8 år. Så stop med at være forskrækket ved have en "ekstra" boks. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
ja der er nok noget om snakken ,, har liget set youtube klippet . Pyha.
Vi har xbmc via htpc i stuen så bliver nok vanvittig over ventetiden ![]() Mvh michael
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |