|
Svær opgave - Bedste projektor under 2000 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
runek
Ny bruger Oprettet: 10-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-September-2014 kl. 18:10 |
Hej Recordere.
Alle ved, at I er en klasse for sig, når det kommer til kvalitet. Jeg er ikke i den klasse endnu, og er på jagt efter markedet bedste value for money projektor til en værdi af max 2000 kr. Opgaven er svær, når man elsker teknologi og kvalitet, men jeg vil sætte stor pris på, hvis du vil give det et forsøg :) Mine krav til projektoren er:
Jeg har absolut intet problem med at købe en brugt projektor, så længe der er en del timer tilbage i pæren. Så hvis du kender en der sælger en billig projektor eller finder en på dba, så er jeg klar på at slå til. Glæder mig til at se hvad I kan finde på :) På forhånd tusind tak! Spørg endelig hvis I jeg skal uddybe noget. Jeg svarer hurtigt. Rune
|
|
runek
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Folkens.
Jeg har selv kigget lidt, og vil høre om nogen kan anbefale en af disse fra dba: http://www.dba.dk/god-filmprojektor-til-salg/id-1009787422/ (2500 kr, kan nok købes til 2000) http://www.dba.dk/projektor-benq-w1060-dlp/id-1010181413/ (koster 3000, og er nok ikke mulig at få for 2000) Håber I kan hjælpe :) Jeg søger også en som en støjsvag, da jeg ikke har det bedste lydanlæg til at overdøve støjen. Mvh Rune
Redigeret af runek - 09-September-2014 kl. 22:28 |
|
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville snuppe BenQ 1060 der får du mest for pengene.
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
runek
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar.
Opgaven er svær, og den projektor koster jo 3000 kr. Vil det sige, at den er 33 % bedre end de andre, og derfor mest value for money? Hvis det skulle være en af de andre, som koster de 2000, hva ville I så gå efter? Rune |
|
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan nok presse prisen lidt ned.
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
runek
Funktioner
Tak(0)
|
Tror det bliver svært, men kan give det et forsøg.
Er den væsentlige forskel, at det er en DLP projektor? Rune |
|
runek
Funktioner
Tak(0)
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo ikke engang en HD projektor. Jeg troede du gik efter min 720p? |
|
runek
Funktioner
Tak(0)
|
Korrekt.
Min uvidenhed er stor. Også på dette område. :) Jeg tror jeg køber den brugte Benq w1060, selvom den er over budget. Den har 1600 timer på lampen og skulle kunne holde omkring 6000.. Andre der vil mene det er et fornuftigt køb? |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Læs lidt om den inden du køber den. Den BenQ har lidt problemer. Om det er -3000,- (prisen under nyprisen) værd, det aner jeg ikke.
http://www.lydogbillede.dk/test/benq-w1060/ |
|
runek
Funktioner
Tak(0)
|
Jep. Har læst en del anmeldelser og den scorer ikke max. Men tilgengæld er den rimelig billig..
Det er nok det bedste bud fra min side. Skriv endelig hvis du kan gøre det bedre :) |
|
Timeguardian
Super bruger Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vær opmærksom på om du du lider af "regnbue effekten" på en DLP projektor. Købte for et par år siden,en DLP projektor,men var nødsaget til at levere den tilbage,selvom billedet var super godt.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |