|
Solgt: Biobilletter + gufbilletter |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1235 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-September-2014 kl. 19:42 |
Jeg sælger 2 biobilletter og 2 gufbilletter til Nordisk Films biografer.
Biobilletterne kan anvendes som betaling til film uden forhøjede billetpriser. Hvis der er forhøjede billetpriser betaler man selv differencen. Gufbilletterne kan anvendes til køb af 1,4 l popcorn + 1 drikkevare (sodavand, kildevand, øl, vin, kaffe eller te). Biobilletterne udløber 22. Oktober og gufbilletterne udløber 18. oktober. HBO 100. Kan afhentes i Brøndby Strand eller sendes for købers regning. Med venlig hilsen Søren Redigeret af spoxy - 24-September-2014 kl. 17:22 |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil gerne byde 100
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
120
/Jesper
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
150
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1235 |
PM Sendt til AndreasMo
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
170 pp:)
|
|
![]() |
|
Cableguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Status: Offline Point: 105 |
Jeg byder 180,- inkl. forsendelse...
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Cableguy, det svarer jo til at byde det samme som Jacob +/- 1 krone.
Seriøsitet, tak. |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
mit byd på de 170 pp. gælder stadig
|
|
![]() |
|
Cableguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Status: Offline Point: 105 |
Ja, nu var det egentlig et seriøst bud, men havde nok lige misset 'PP'en' på prisen overover, så forstår godt hvad du mener. Nu kan brevet jo også sendes som B-post hvilket kun gør at den koster 6.50. - og forskellen i mit bud bliver større end før. Når prisen nærmer sig maks, er det jo også naturligt at prisforskellen i vores bud bliver mindre. Jeg smider et nyt bud afsted... |
|
![]() |
|
190 ink. forsendelse
|
|
![]() |
|
200 pp
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |