|
S/B => Lenovo ThinkPad T520 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Oktober-2014 kl. 16:51 |
Hey guys..
Jeg har en Lenovo T520 i perfekt stand som jeg gerne vil sælge eller bytte til et gamer setup. Den er i rigtig god stand med undtagelse af en slidtage på 0,5 cm x 3 cm på låget, men absolut perfekt stand udover det. Læg mærke til at maskinen har dedikeret nVidia grafikkort med optimus teknologi samt 8GB ram. Lenovo T520 type 4240-5BG Specs: - 15,6" 1600x900 - Intel Core I5-2430M 2,40 GHz - 8GB DDR3 - 500GB HDD - Intel HD 3000 + nVidia Quadro nvs 4200M 1GB m. Optimus teknologi - WWAN indbygget - 6 cell batteri - Win 7 Pro - Garanti: 17.10.2014 (kan forlænges hos Lenovo, hvis man ønsker det) Pris 2500,- Kan afhentes i København eller leveres på Sjælland efter nærmere aftale. Der er også mulighed for forsendelse, da jeg har emballage. |
|
![]() |
|
HappyFrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er dælme en fin pris
![]() |
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
Ja det synes jeg også hvis man er ude efter en klippe stabil maskine med bedste skrive tastatur nogensinde :-).
Jeg er åben for seriøse bud. |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hvordan er standen på selve batteriet på denne model og din x220, som du også sælger? Holder de fint nok strøm?
Redigeret af Ukke - 06-Oktober-2014 kl. 07:05 |
|
![]() |
|
De holder fint strøm. Det er ikke sådan at batteriet løber tør efter 30min.
De er ikke brugt særlig meget derfor er batteriet også i fin stand. |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
kan det passe der ikke er hdmi udgang på den??
|
|
![]() |
|
Ja det passer, men jeg bruger selv en diplayport til HDMI adapter. Det koster 40,- på nettet, så du kan sagtens uden problemer bruge HDMI.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Har en kollega der muligvis godt vil købe den for 2500,- men han skal så have den sendt. Men displayporten kan den også sende lyd ud? har ikke selv mulighed for at teste det nemlig :)
|
|
![]() |
|
Den virker akkurat som HDMI med lyd og billede :-).
Har selv en Carbon X1 med displayport og der bruger jeg adapteren når jeg skal tilslutte den til tv'et for f.eks at se film :-). Det er helt fint med forsendelse, har emballage så den kan sendes forsvarligt. Du kan lige smide info omkring hvor den skal sendes til osv, så får du lige kontakt og bankoplysniger fra mig. |
|
![]() |
|
Der var kvittering med ikke?
|
|
![]() |
|
Der er ikke faktura, garantien er direkte knyttet til maskinens serie nr.
Jeg skriver en slutseddel, så købet er dokumenteret. |
|
![]() |
|
silverj ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
hej er den solgt eller byder jeg 2000 +fragt skal sendes.tilbudet gælder til i morgen aften kl 20.00
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |