|
Sælges: Gamecube ,iPad dock, HeroQuest, videocam. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 22:41 |
Hey alle
Jeg har lidt blandet til salg på DBA 😊 Redigeret af Hi Fi Dwarf - 26-Oktober-2014 kl. 18:40 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De der rgb pærer - er der kun app til iphone, og hvad er lysstyrken (evnt tilsvarende watt i glødepære?)
|
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
Der skulle være app til både Android og iPhone i hvert fald ifølge indpakningen og manualen. Jeg har dog kun en iPhone. Lysstyrkebån er lidt svær at sige noget om det er 6W pærer der er i æsken Hvis jeg skal sammenligne med de varme hvide Philips 5.5W LED (svarende til 32W glødepærer) jeg har, ligger de nok rimeligt tæt. ![]() |
|
![]() |
|
Rabat til mine Med-Recordere.
Bare byd ind hvis der er interesse for noget. 😊 |
|
![]() |
|
Opper
|
|
![]() |
|
LED pærer er solgt.
|
|
![]() |
|
GameCube nedsat til 1000,- ellers Kom med bud på det hele..
![]() Redigeret af Hi Fi Dwarf - 26-Oktober-2014 kl. 18:37 |
|
![]() |
|
GameCube reserveret 😊
Kom frisk med bud hvis priserne er for høje.... 😃 |
|
![]() |
|
Gamecube solgt 😊
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |