recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows 8 installation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows 8 installation

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Eblermeister Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-August-2013
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eblermeister Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Windows 8 installation
    Sendt: 01-November-2014 kl. 13:19
Hej.

Inden for den første måned hvor windows 8 blev udgivet købte jeg en produktnøgle fra deres hjemmesidde. Den har virket fint indtil idag hvor jeg efter at have indtastet nøglen fik følgende fejl "Vi kan ikke oprette forbindelse lige nu" "Kontroller forbindelsen, og prøv igen".
Jeg har prøvet det på min kærestes computer som giver den samme fejl. Jeg har også prøvet fejlsikret tilstand og forskellige browserere, men det gør ingen forskel.
Er der nogen der har oplevet dette før og har en løsning?

På forhånd tak :)
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2014 kl. 16:16
Hvis det er en opgradering du har købt, så skal nummeret indtastes i forbindelse med installationen.

Man kan vidst godt indtaste nummeret efterfølgende, men det er MEGET besværligt at aktivere windows.
Det kræver at man ændre ting i registry og måske skal lave en telefon-aktivering.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2014 kl. 18:51
Forskellige browsere? Hvor indtaster du nøglen, og er det fordi Windows er blevet reinstalleret?
Til top
Eblermeister Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-August-2013
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eblermeister Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2014 kl. 15:51
Det er ikke en opgradering jeg har købt. Jeg købte bare windows 8 dengang det udkom og fik en digital nøgle tilsendt på mail. Jeg indtaster nøglen i den installation som jeg henter her: http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/upgrade-product-key-only
Det jeg mente med forskellige browsere var at jeg havde læst et sted at det måske ville virke hvis man satte internet explorer som standard browser, men det havden igen effekt :)
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2014 kl. 17:09
Jeg forstår bare ikke helt hvad du gør. Er det ved at opgradere den Windows? kan du ikke komme med lidt flere detaljer om hvad du gør
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2014 kl. 17:53
Nøglen skal da kun indtastes én gang. Jeg forstår ikke hvad det er du gør. 
Venlig hilsen
KB
Til top
Eblermeister Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-August-2013
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eblermeister Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2014 kl. 18:43
Jo det kan jeg fint :) Jeg har lige købt en ny MSATA SSD som jeg har sat i min computer for at få lidt mere plads. Jeg har windows 8.1 på den nu og har planer om at starte på en frisk ved at slette alt jeg har på den og installere windows igen. Dette har jeg gjort før og det plejer ikke at være noget problem, da det eneste jeg skal gøre er at gå ind på det link jeg sendte tidligere og følge trinende i den installer som man får. Men da jeg gør det denne gang siger den efter at jeg har indtastet nøglen: "Vi kan ikke oprette forbindelse lige nu" "Kontroller forbindelsen, og prøv igen" - hvilket jeg finder underligt da min nøgle plejer at virke..

Så helt simpelt, jeg har windows 8.1 installeret på min bærbar nu, og vil gerne bare bruge Microsofts digitale installer til at formatere og geninstallere windows, hvilket installeren ikke vil gøre grundet overstående fejl :)
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2014 kl. 18:57
Så forstår jeg. Prøv evt
Sådan nulstiller du din pc

Stryg ind fra højre kant af skærmbilledet, tryk på Indstillinger, og tryk derefter på Skift pc-indstillinger.
Hvis du bruger en mus, skal du pege på øverste højre hjørne af skærmbilledet, klikke på Indstillinger og derefter klikke på Skift pc-indstillinger.

Tryk eller klik på Opdatering og genoprettelse, og tryk eller klik derefter på Genoprettelse.

Tryk eller klik på Kom i gang under Fjern alt, og geninstaller Windows.

Følg vejledningen på skærmen

Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2014 kl. 19:00
Men det andet burde jo også virke, du kan kontake Microsoft aktiverings center og bede om hjælp der. Det plejer at være nemt at komme i gennem og de kan vist også dansk
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2014 kl. 23:19
Oprindeligt skrevet af Eblermeister Eblermeister skrev:

Det er ikke en opgradering jeg har købt. Jeg købte bare windows 8 dengang det udkom og fik en digital nøgle tilsendt på mail. Jeg indtaster nøglen i den installation som jeg henter her: http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/upgrade-product-key-only


Linket siger vel alt?
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
bruger udmeldt 27 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 26-September-2014
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 01:53
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af Eblermeister Eblermeister skrev:

Det er ikke en opgradering jeg har købt. Jeg købte bare windows 8 dengang det udkom og fik en digital nøgle tilsendt på mail. Jeg indtaster nøglen i den installation som jeg henter her: http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/upgrade-product-key-only


Linket siger vel alt?

Mest Upgrade LOL
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 07:55
ved ikke hvorfor det har virket før og nu ikke brude problemet ikke være fra start ? men du skule prøve af ringe til deres kurdesvenvis jeg vil sige de giver noget af den beste jeg har prøvet. have en gang et problem med dr tv afspiler den gang de kørte med WMP plugin  og der kom problemet over til usa og flere tlf samtaler om hvor langt de var syns virkelig det var flot  med opfølgning helle vejen  Smile 

http://www.microsoftstore.com/store/mseea/da_DK/DisplayHelpContactUsPage/

Redigeret af tobiasl - 03-November-2014 kl. 07:56
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu