|
S: Diverse fra oprydning :) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-December-2014 kl. 13:05 |
Hej,
Jeg har ryddet lidt op i gemmerne, og fandt følgende som gerne må finde en ny ejer: Solgt til King Size Solgt til Proms: - Netgear WNDR4000 dualband wireless router - Altec Lancing InMotion IM600 iPod anlæg m. AUX input http://hexus.net/ce/reviews/audio-visual/9396-altec-lansing-inmotion-im600-ipod-speaker-dock/?page=1 Alt er i fin stand Denon hovedtelefonerne er kun brugt en håndful gange. Åben for bud på det hele. Skal helst afhentes i 2770 Kastrup. Redigeret af Davidp - 11-December-2014 kl. 17:07 |
|
![]() |
|
JayQ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg prøver med et forsigtigt bud på 200,- for dine høretelefoner! Redigeret af JayQ - 10-December-2014 kl. 14:02 |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Noteret, men jeg vil gerne lidt højere op.
|
|
![]() |
|
Opdateret med Sennheiser hovedtelefon.
|
|
![]() |
|
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
Hvor meget tænker du at din router skal koste?
|
|
![]() |
|
Hvad siger du til 200,-?
|
|
![]() |
|
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
Tak for tilbuddet, men det er lige i overkanten. Jeg tænkte noget i retningen af 100 kr?
|
|
![]() |
|
Så kan vi vel mødes på 150,-? :)
|
|
![]() |
|
king size ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 48 |
HVAD SKAL DU HA FOR DENON
![]() |
|
![]() |
|
Hej King Size,
350,- så er jeg glad. Hvad siger du til det? /David |
|
![]() |
|
king size ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 48 |
kan vi mødes på 300 kr
![]() |
|
![]() |
|
Mjaa...Så skidt. Hvordan og hvorledes? Kan du afhente i Kastrup?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |