|
Hvilket 60-65" TV? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-December-2014 kl. 18:14 |
|
Jeg har et Pioneer 508XD i dag og kan godt lide billedet. Efter flytning er det en anelse til den lille side, men det haster ikke med udskiftning.
Hvilket godt TV bør man i dag vælge? Et Panasonic plasma HD? Evt. brugt, hvis de ikke kan købes længere. Er 4K ikke for tidligt/dyrt nu? Hvad synes I? Er der en mellemting?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvad med et 55 tommer LG OLED til 16.999kr på lørdag i Elgiganten? TV'et har fået "Topanbefaling Award 2014" på flatpanels.dk
|
||
![]() |
||
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 791 |
|
Er det der buet som står til 19-20k nu?
Hvad med dette: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/65UB950V/lg-65-3d-smart-led-tv-65ub950v Redigeret af Warren - 24-December-2014 kl. 20:02 |
||
![]() |
||
|
Eller dette? Er det ikke dette TV du tænker på?
Redigeret af Warren - 24-December-2014 kl. 20:22 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Nej det er ikke buet. Der står det er 4,3 mm tynd. Modellen hedder 55EC930V, og de har 70 stk i hele landet. De åbner kl 7 på lørdag, så der skal ståes tidlig op.
|
||
![]() |
||
|
Ok, kan se på hjemmesiden det er buet, ØV! |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
|
Buet skærm er kun interessant ved meget store skærme og lærreder. Alt andet er en ulempe.
|
||
![]() |
||
|
Buet skærm er vel heller ikke smart til at hænge på væg - tænker jeg.
Jeg kan læse den har langsom menu. Det vil nok irritere mig.
|
||
![]() |
||
|
Det kan sagtens hænge på væg, men må jo se tyk ud fra siden og ligne et plasma anno 2007. Ja den Lydogbilled test var også et nogo.
Redigeret af Kampus - 24-December-2014 kl. 21:11 |
||
![]() |
||
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
|
Den kan sagtens hænge på væggen/den ser godt ud på væggen, fedt design synes jeg, men det er jo selvfølgelig en subjektiv vurdering ![]() |
||
Mvh
Jan |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Uanset hvad, så vent da og se, hvad CES bringer. Det er jo om lige godt en uge, messen bliver afholdt. Flatpanels.dk snakkede jo noget om, at LG kommer med flere OLED i fladt format.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |