|
Dvbviewer + Hdhomerun + wintv-ci muligt? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Februar-2015 kl. 18:42 |
Hej er det muligt at smide et wintv-ci sammen med Hdhomerun så det tager sig af krypterede kanaler på den ene Tuner med yousee? Jeg tænker at benytte det på dvbviewer recording service med units.
Er det muligt? |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ikke med en HDhomerun, men en digital devices octopus skulle det kunne lade sig gøre. http://www.dvbshop.net/Digital-Devices-Octopus-NET-CT-4-KABELIP-Netzwerktuner_1
Mener faktisk der var en anmeldelse af det på digital.tv |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Jeg så en der havde fået det til at virke på en MAC så håbede en HDHomerun og DVBViewer kunne klare det samme, men det siger du altså at det ikke kan lade sig gøre med en HDHomerun, eller at du ikke ved om det kan lade sig gøre, men at en octopus kan så måske:)?
|
|
![]() |
|
kharder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
Jeg har haft den opsætning med Eyetv på mac. Umiddelbart kan jeg ikke forestille mig, at det ikke skulle virke. Dog ved jeg det ikke.
Prøv at undersøge, om Dvbviewer vil acceptere et usb ci.
|
|
![]() |
|
Okay tak for indspark. Grunden til jeg spørger er også fordi jeg har problemer med en terratec h7 så ville prøve med en wintv-ci sammen med min Hdhomerun. Har fundet wintv-ci til en fornuftig pris så vil gerne være sikker inden køb.
|
|
![]() |
|
Og benytter du yousee?
|
|
![]() |
|
kharder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
Ja, jeg har Yousee. Bor du i nærheden af KBH? Jeg har en liggende, som du kunne prøve og evt. købe, hvis den virker.
|
|
![]() |
|
Hej khader. Tak for tilbuddet. Jeg bor i Lejre nær Roskilde, eller Køge i dagtimerne, så der er en bid vej til KBH. Hvor meget skal du da have for den?
Redigeret af Bjur - 26-Februar-2015 kl. 08:49 |
|
![]() |
|
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Skriv endelig hvis du får det til at virke (dvbview og homerun + ekstern CI)
|
|
![]() |
|
@Bjur
Jeg bor i Greve. Prisen kan vi snakke om, for jeg skal ikke bruge den længere. |
|
![]() |
|
perkjaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
Jeg prøvede det for lidt over 1 år siden. Det virkede næsten, men ikke helt.
Jeg kunne godt få dekodet en enkelt kodet udsendelse, men hvis jeg havde et antal optagelse på forskellige kanaler virkede det ikke. Det som blev optaget var ikke blevet dekodet. Jeg har ikke prøvet det siden, da jeg ikke har nogle kodede kanaler mere.
|
|
![]() |
|
Hej Per, vil det sige på en HDHomerun, at hvis Wintv-CI dekoder en kodet kanal, kan jeg ikke benytte den anden tuner på HDHomerun til noget?
mht. kharder: Greve kan jeg godt køre til men hvad vil du kunne sælge den til mig for? Du kan evt. sende en PB.
Redigeret af Bjur - 26-Februar-2015 kl. 14:46 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |