|
S: 99 DVD'er |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2015 kl. 20:35 |
|
99 film i single box og box sæt sælges.
Alle er nærmest nye. De sædvanlige minimale, uundgåelig ridser på covers, men intet udover det.
Bud modtages - evt. forslag til hvor jeg let kan slippe af med dem :) Fuld opløsning: http://peecee.dk/uploads/032015/2015-03-08_20.27.47.jpg ![]() Redigeret af Henrik Nygaard - 09-Marts-2015 kl. 02:37 |
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er nok de lokale spejdere der er eneste aftagere til dvd'er efterhånden, eller en ungdomsklub. :)
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Hvis du har kvittering på dem allesammen, så kunne jeg godt være interesseret...
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
|
Ikke for at snage men hvad skal du bruge kvittering på 99 dvd'er til
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
![]() |
||
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
|
Det hedder vist "kl. 01.31 nattehumor"....
Jeg grinte da jeg så kommentaren... |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Hvem pokker gemmer kvitteringer på gamle DVDer.? Den bliver gemt indtil den er set første gang, at den ikke har fejl, så gemmes den ikke længere. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
9els1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
|
Det er fandme humor ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Hvor befinder de sig?
M.v.h. |
||
![]() |
||
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
|
Selvfølgelig, hvornår henter du? ![]()
De kan afhentes i Aalborg eller ved lejlighed i Hobro.
|
||
![]() |
||
rafgut ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
|
Måske Læsehesten i aalborg vil gi' en skilling for dem??
|
||
![]() |
||
|
Det var måske også en mulighed.
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Prisen er typisk 10 kr./stk. på loppemarkeder, bagagerumsmarkeder og i genbrugsbutikker, men der kommer først rigtig gang i salget når prisen sættes ned til 5 kr./stk.
Sørgeligt, men sandt. Jeg har selv samlet en del DVD'er op det seneste år fordi folk dumper dem til næsten ingen penge på brugtmarkedet. Billigere end Netflix med tanke på, hvor meget man reelt får set - og så får man endda ekstramaterialet oveni. De film, man ikke vil have stående permanent i samlingen kan så sendes videre til en genbrugsbutik uden man behøver tænke på, hvad de oprindeligt måtte have kostet. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |