recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen hukommelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen hukommelse

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Razz77 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Razz77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen hukommelse
    Sendt: 19-Juni-2015 kl. 13:06
Min kone har en HTC one SV som er et par år gammel.

Dens intern hukommelse er fuldstændig fyldt op nu, på trods at hun efterhånden har slettet stort set alle apps. (som kan slettes)

Jeg har prøvet at købe et eksternt memorycard, ,men det er faktisk rimelig begænset hvad man kan flytte over på det.

Er der nogen der har en ide til hvordan man kan lave mere plads på telefonen?

Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2015 kl. 13:37
Der er ikke nogen måde - havde selv den samme tlf og samme problem - så den tid er kommet, hun skal have en ny...
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2015 kl. 16:49
På en anden HTC fik jeg lavet mere plads ved at slette opdateringer på app der alligevel ikke blev brugt.
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik.

En audiofil har musik for at høre sit anlæg.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2015 kl. 17:56

Hvis der ligger billeder og video på den, så få det flyttet. Når det nu er sagt, så blev jeg også træt af ikke at have meget plads på min, så den blev udskiftet inden et år, til fordel for en med dobbelt så meget plads og bedre kamera. Derudover er Auto opdatering slået fra, så der kun opdateres det jeg vil.
Så det korte af det lange, køb en ny og bedre med mere plads, og flyt hvad der kan flyttes til SD kort og brug så et af passende størrelse til også at lagre billeder og video, og indstil telefonen så SD kortet bruges som primære lagrings enhed.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2015 kl. 17:24
Jeg har lidt samme problem.

Alle mine apps ligger på sd kort. Billeder, sms, mms osv bliver gemt her alligevel siger den at hukommelsen er fyldt.

Måske er det fordi android fylder de 4 GB telefonen har.

Er der nogen der har forslag er jeg med på en lytter.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2015 kl. 17:30
Root den og flyt de apps over på sd kortet som man normalt ikke får lov til.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2015 kl. 17:31

En Telefon der kun har 4Gb er ikke til noget, det er alt for lidt. Min gamle havde 8, det duede heller ikke.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2015 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Root den og flyt de apps over på sd kortet som man normalt ikke får lov til.

Ville gøre det samme som du skriver.

Når den alligevel er et par år er den udenfor reklamation. Min bror har gjort det samme med hans Samsung Galaxy S2, så den tror den har 48 GB intern hukommelse.

65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Razz77 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-April-2009
Sted: Denmark
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Razz77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2015 kl. 09:04
Tak fore svarene.

Hvordan "rooter" man en telefon?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2015 kl. 16:11
Du skal finde en guide specifik til din Tlf, fx denne http://theunlockr.com/2013/07/16/how-to-root-the-htc-one-sv/

@radiomand du er meget subjektiv i dine udmeldinger. Jeg har i et år nu kun haft 8 gb. Og det er rigeligt til mit brug.
Det var det også på tidligere telefoner med 8 gb. (Den sidste havde 16gb) så for nogle er det alt rigeligt.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2015 kl. 16:34

Det gik også fint i begyndelsen, men så kunne der ikke længere opdateres grundt for lidt hukommelse.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2015 kl. 16:35
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det gik også fint i begyndelsen, men så kunne der ikke længere opdateres grundt for lidt hukommelse.

Har for et par måneder siden opdateret til lollipop uden problemer.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu