|
Bedste program til at uninstall software? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Juni-2015 kl. 18:39 |
Søger et program der fjerner ALLE filer når jeg fjerner et program. Såsom pre-installeret McAfee osv. Det skal helt væk og jeg installere MS Security Essentials i stedet.
Nogle der kender et godt program til dette?
|
|
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brug det Uninstall der er på maskinen, bagefter går du ind i Programmer og finder mappen til det du har fjernet, og sletter den med det resterende indhold. Nemmere kan det ikke være. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og ind i Skrivebord og fjerner genvejen på skrivebordet.
|
|
B-CLG
Guld medlem Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogle leverandører har værktøjer, som kan dybde-rense en maskine for deres egne programmer. De fjerner så filer, men også eventuelle rest-spor i registreringsdatabasen, som kan drille.
Andre leverandører har tilsvarende værktøjer, som kan fjerne konkurrerende produkter på samme vis, så de selv kan installere på en "ren" maskine. Hvad der lige gælder for McAfee aner jeg ikke. Normal Uninstall fjerner normalt det meste. |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Registering databasen renses med en Registry Cleaner. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Online Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
ladiesman217
Funktioner
Tak(0)
|
Tak til alle og tak til Theilo, det var lige præcis Revo jeg ledte efter!!
God søndag.
|
|
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har brugt Revo i flere år. Og den ryder rigtig fint op. Brug aldrig windows indbyggede uninstaller da der efterlades rigtig meget skrammel som gør windows sløv med tiden.
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger uninstaller fra iobit, den afinstaller og fjerner alle rest filer på en gang
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
I stedet for MS Security Essentials i stedet vil jeg anbefale dig at kigge efter Bitefender, som også findes i en gratis version.
Langt bedre antivirus produkt og det sløver ikke pc'en ned. |
|
ladiesman217
Funktioner
Tak(0)
|
PerW: Skal jeg hente Bitefender? og det er bedre end MS Security Essentials? Jeg læste ellers bare at MSSE var det bedste freeware antivirus program. Men kan selvfølgelig være den var farvet af skribenten.
|
|
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har brugt det i en del år og kan kun sige, at det kører godt.
Jeg arbejder til dagligt med IT og har tidl. i en årrække været ansvarlig for en større Antivius installation og alle de tests jeg har set har MS Security Essentials haft en fornem første plads i bunden i reglen. Du kan evt. læse denne test: http://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/ |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |