|
Streame til TV med VLC Player |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Madzendk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Taastrup. Danma Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Juli-2015 kl. 11:58 |
Hvordan streamer jeg til mit Panasonic tx55as640 ved hjælp af VLC Player, er det nemt at sætte op.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På You Tube er der en video med titlen How to stream using VLC media player. Både TV og PC er vel på samme netværk.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Dit Panasonic har en indbygget media-afspiller, som kan bruges direkte, i stedet for VLC...
M.v.h. |
|
![]() |
|
Madzendk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Taastrup. Danma Status: Offline Point: 41 |
Inbygget medieserver er jeg godt klar over, men hvordan opsættes vlc player så jeg kan se den på fjernsynet.et...?
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
Vil du have vlc på tv'et ?
Eller vil du bruge vlc som en server der streamer til tv'et ? |
|
![]() |
|
Det første er vist ikke muligt.
Men hvordan opsætter jeg vlc til at streame til fjernsynet? |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
Tvivler på du kan bruge vlc til dette.
Skal det være vlc der benyttes ? |
|
![]() |
|
Næææ ikke nødvendigvis jeg troede bare det var den som kunne afspille flest forskellige film formater.
|
|
![]() |
|
Ja det er en glimrende afspiller, men du vil jo streame.
Prøv evt at installere mediamonkey som en dnla server på din win pc. Brug derefter standard app på dit tv |
|
![]() |
|
mh67 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2015 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 20 |
På android box som Minix og Rikomagic, kan du bruge en Vlc app. Jeg har ikke selv prøvet appen.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Der er en stream-menu i app'en - har dog aldrig prøvet den, men i modsætning til andre i tråden mener jeg fint den kan håndtere at streame til dit fjernsyn - ved dog ikke præcis hvilke indstillinger du skal bruge - kig evt. på den video der foreslås ovenfor.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Panasonic'en kan bruge Windows Mediaplayer til at streame med!
Og installerer man de rette codecs, så klarer den også alt hvad man smider efter den - og så slipper man for installere flere programmer, og at have dem kørende. M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |